Tuesday , December 12 2017

पुरानापुल मंदिर को नुक़्सान पहूँचाने पर एक शख़्स गिरफ़्तार

हुसैनीअलम पुलिस ने पुरानापुल पोचमा मंदिर को नुक़्सान पहूँचाने के वाक़िये में शामिल् महबूबनगर से ताल्लुक़ रखने वाले एक किसान को गिरफ़्तार करलिया।

हुसैनीअलम पुलिस ने पुरानापुल पोचमा मंदिर को नुक़्सान पहूँचाने के वाक़िये में शामिल् महबूबनगर से ताल्लुक़ रखने वाले एक किसान को गिरफ़्तार करलिया।

बताया जाता हैके तीरया नायक मुतवत्तिन महबूबनगर पदागुट्टा तांडा बज़रीया लारी हैदराबाद फ़र्टीलाइज़र ख़रीदने की ग़रज़ से पहूँचा था । इस ने रात देर गए पुरानेपुल के क़रीब मए नोशी की और बादअज़ां पुरानापुल दरवाज़ा के क़रीब वाक़्ये पोचमां मंदिर में दाख़िल होकर वहां मौजूद मूर्ती को पत्थर से नुक़्सान पहूँचा या।

वो वहां से फ़रार होने की भी कोशिश की थी। लेकिन पुलिस ने उसे रात में ही हिरासत में ले लिया था। बावसूक़ ज़राए ने बताया कि तीरया नायक और उसकी बीवी के दरमयान घरेलू झगड़े चल रहे हैं और साबिक़ में उसकी बीवी ने जहेज़ के लिए हरासाँ करने का एक केस भी दर्ज करवाया था और उसे जेल भी भेजा गया था। वो अपनी अज़दवाजी ज़िंदगी से दिलबर्दाशता होगया था और भगवान पर ब्रहमी का इज़हार करते हुए इस ने मुबय्यना तौर पर पोचमां मंदिर की मूर्ती को नुक़्सान पहूँचा या। वाज़िह रहेके कल रात देर गए मंदिर को नुक़्सान पहूँचाने के वाक़िये के बाद पुरानेपुल के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ के इलाक़ों में कशीदगी पैदा होगई थी और अक्सरीयती फ़िरक़े से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद राह चलते मुसलमानों पर हमले करने लगे थे। मुक़ामी सिंह परिवार के कारकुनों ने बतौर-ए-एहतजाज ट्रैफ़िक जाम करदी थी और इस वाक़िये का ज़िम्मेदार अक़लियती तबक़ा को ठहराने की नाकाम कोशिश की थी। हुसैनीअलम पुलिस ने तीरया नायक को हिरासत में लेकर कड़ी तफ़तीश करने पर हक़ायक़ का इन्किशाफ़ हुआ है लेकिन शरपसंद अनासिर मामूली वाक़िये को भी फ़िर्कावाराना रंग देने की कोशिश कररहे हैं और शहर की पुरअमन फ़िज़ा-ए‍को खराब करने की कोशिशें जारी हैं। इस वाक़िये के बाद सिटी पुलिस के आला ओहदेदारों ने शहर के हस्सास इलाक़ों में पुलिस को चौकस रहने की हिदायत दी है और इस किस्म के वाक़ियात रौनुमा होने पर बरवक़्त कार्रवाई करने की हिदायत दी गई है।

TOPPOPULARRECENT