Tuesday , December 19 2017

पुराना शहर में आमिलों के ख़िलाफ़ मुहिम दो गिरफ़्तार

साउथ ज़ोन पुलिस ने फिर एक मर्तबा आमिलों के ख़िलाफ़ कार्रवाई का सिलसिला शुरू करदिया है, जिस के तहत आज मोग़लपूरा पुलिस ने दो आमिलों को गिरफ़्तार किया, लेकिन एक को मुक़ामी क़ाइदीन केअईमा पर रहा करदिया गया। बताया जाता हीका मोग़लपूर

साउथ ज़ोन पुलिस ने फिर एक मर्तबा आमिलों के ख़िलाफ़ कार्रवाई का सिलसिला शुरू करदिया है, जिस के तहत आज मोग़लपूरा पुलिस ने दो आमिलों को गिरफ़्तार किया, लेकिन एक को मुक़ामी क़ाइदीन केअईमा पर रहा करदिया गया। बताया जाता हीका मोग़लपूरा पुलिस टीम ने पंच मुहल्ला और मोग़लपूरा इलाक़ों में धावा करके 72 साला मुहम्मद हसन और समा चाउश को अपनी हिरासत में लेकर पुलिस स्टेशन मुंतक़िल किया।

इस बात की इत्तिला मिलते ही चंद मुक़ामी क़ाइदीन ने मुहम्मद हुस्न की गिरफ़्तारी पर एतराज़ किया और उसे रिहा करवाया। इस सिलसिला में इन्सपैक्टर मग़लपोरा सय्यद फ़य्याज़ से रब्त पैदा किए जाने पर उन्हों ने कहा कि समा चाउश के ख़िलाफ़ एक मुक़द्दमा दर्ज किया गया है जबकि मुहम्मद हसन को शुबा की बुनियाद पर हिरासत में लिया गया था और पूछताछ के बाद उसे रिहा करदिया गया। ज़राए ने बताया कि अनक़रीब साउथ ज़ोन पुलिस फिर एक मर्तबा पुराने शहर के आमिलों के ख़िलाफ़ शिद्दत से कार्रवाई करेगी।

TOPPOPULARRECENT