Friday , November 24 2017
Home / Featured News / पुराने शहर और नए शहर के दरमियान फ़र्क़ को ख़त्म करने का अह्द

पुराने शहर और नए शहर के दरमियान फ़र्क़ को ख़त्म करने का अह्द

हैदराबाद 26 जनवरी:असेंबली हलक़ा मलकपेट के मुख़्तलिफ़ बलदी हलक़ाजात में रुकन पार्लियामेंट निज़ामबाद सदर तेलंगाना जागृति के कवीता ने तेलंगाना राष्ट्र समिति उम्मीदवारों की ताईद में चुनाव मुहिम चलाई और अवाम से तेलंगाना के हक़ में अपने वोट के इस्तेमाल की अपील भी की।

सईदाबाद की टीआरएस उम्मीदवार स्वर्णा लता रेड्डी की ताईद में मुनाक़िदा चुनाव जल्सा-ए-आम से भी के कवीता ने ख़िताब करते हुए हुकूमत तेलंगाना के तरक़्क़ीयाती स्कीमात की बुनियाद पर अवाम से वोट की अपील की। उन्होंने कहा कि जो काम साबिक़ की हुकूमतों ने साठ सालों में नहीं किया इसी काम को चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ की क़ियादत में तेलंगाना के रियासती इंतेज़ामीया ने अंजाम दिया है।

कवीता ने आई एस सदन बलदी हलक़ा के टी आराएस उम्मीदवार की चुनाव मुहिम में भी हिस्सा लिया और मुक़ामी अवाम से ख़िताब करते हुए तेलंगाना राष्ट्र समिति के तमाम उम्मीदवारों को कामयाब करने की अपील की।

बलदी हलक़ा आज़मपूरा में तेलंगाना राष्ट्र समिति के हज़ारों कारकुनों से ख़िताब करते हुए कवीता ने साबिक़ की हुकूमतों पर नए ओ रपराने शहर के दरमियान में राबते को मुनक़सिम करने का इल्ज़ाम आइद किया। उन्होंने कहा कि असल हैदराबाद मूसीनदी के पार का शहर है मगर नए शहर को हैदराबाद का नाम देकर असली हैदराबाद को नजरअंदाज़ करने वाली जमातें आज पुराने और नए शहर दोनों की अवाम से वोट मांग रहे हैं। उन्होंने कहा कि पुराने शहर के अवाम कांग्रेस तेलुगू देशम और मुक़ामी जमात को आज़मा चुके हैं।

TOPPOPULARRECENT