Friday , December 15 2017

पुराने शहर की अवाम को सर्वे फ़ार्म की अदम फ़राहमी

तेलंगाना हुकूमत की तरफ से मुनाक़िद होने वाले जामि सर्वे के मुताल्लिक़ अवाम में पाई जाने वाले बद गुमानियों को दूर करने के लिए महिकमा बलदिया की तरफ से तीन मरहलों में सर्वे मुनाक़िद किया जा रहा है जिस का आख़िरी मरहला 19 अगस्ट् को तकमील पाए

तेलंगाना हुकूमत की तरफ से मुनाक़िद होने वाले जामि सर्वे के मुताल्लिक़ अवाम में पाई जाने वाले बद गुमानियों को दूर करने के लिए महिकमा बलदिया की तरफ से तीन मरहलों में सर्वे मुनाक़िद किया जा रहा है जिस का आख़िरी मरहला 19 अगस्ट् को तकमील पाएगा।

जबकि 17 और 18 अगस्ट को पेश आए दो मरहलों में भी महिकमा बलदिया का अमला शहरीयों को दरपेश शकूक शुबहात दूर करने में अब तक नाकाम है खास्कर पुराने शहर की अवाम में बलदी अमले की कोताहियों का ख़राब असर देखने को मिल रहा है।

ग्रेटर हैदराबाद में बलदिया की तरफ से बलदी हलक़ा की मुनासबत से टीमें तशकील दी गई हैं। हर बलदी हलक़ा के दो ता तीन सौ मकानात के सर्वे के लिए दो शुमार कुनुन्दगान और तीन मुआविन शुमार कुनुन्दगान की टीम मुख़तस की गई है जिन में बेशतर अमला ख़ुद अपने काम से नावाक़िफ़ है और अवाम को दरपेश दुशवारीयों में मददगार साबित नहीं हो रहा है बरख़िलाफ़ उसके 17 अगस्ट् के पहले मरहले में शहरीयों को बलदिया की तरफ से जारी करदा फ़ार्म फ़राहम करना था मगर दो मरहलों के इखतेताम तक भी पुराने शहर के किए एसे मकानात हैं जहां पर शुमार कुनुन्दगान पहुंचने से क़ासिर हैं इस पर सितम ये के हुकूमत की तरफ से मुनाक़िद होने वाले सर्वे में मुक़ामी सियासी क़ाइदीन और कारकुनों का तआवुन भी बलदी अमले को हासिल नहीं है।

अवामी फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए सरगर्म रज़ाकाराना तंज़ीमों के बिशमोल सफ़ैद राशन कार्ड और इलेक्शन आई डी कार्ड के लिए पैरोकारी करने वाले तमाम दरमयानी एजेंटों पर ये ज़िम्मेदारी आइद होजाती हैके दोनों शहरों के ग़रीब और मुतवस्सित तबक़े से ताल्लुक़ रखने वाले तमाम शहरीयों को सर्वे में शामिल करने के लिए पूरी तरह से सरगर्म होजाएं। खास्कर पुराने शहर में सर्वे की कामयाबी पुराने शहर के ग़रीब ख़ानदानों के लिए यक़ीनी तौर पर फ़ायदेमंद साबित होगी।

TOPPOPULARRECENT