पुराने शहर की तहज़ीब और सक़ाफ़त के तहफ़्फ़ुज़ पर चीफ मिनिस्टर संजीदा

पुराने शहर की तहज़ीब और सक़ाफ़त के तहफ़्फ़ुज़ पर चीफ मिनिस्टर संजीदा
चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव बहुत जल्द पुराने शहर का दौरा करते हुए अवामी मसाइल का जायज़ा लेंगे। वो पुराने शहर की हिमा जहती तरक़्क़ी के लिए एक जामे मंसूबा पर अमल आवरी के हक़ में हैं। चन्द्र शेखर राव आज तेलंगाना असेंबली में गवर्नर के

चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव बहुत जल्द पुराने शहर का दौरा करते हुए अवामी मसाइल का जायज़ा लेंगे। वो पुराने शहर की हिमा जहती तरक़्क़ी के लिए एक जामे मंसूबा पर अमल आवरी के हक़ में हैं। चन्द्र शेखर राव आज तेलंगाना असेंबली में गवर्नर के ख़ुतबा पर मुबाहिस का जवाब दे रहे थे।

उन्हों ने कहा कि शहर के अरकाने पार्लीयामेंट और असेंबली के साथ वो पुराने शहर का दौर करेंगे और अवाम से मुलाक़ात करते हुए उन के मसाइल और तकालीफ़ के बारे में मालूमात हासिल करेंगे।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि वो पुराने शहर में बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी के साथ साथ पुराने शहर की तहज़ीब और सक़ाफ़त के तहफ़्फ़ुज़ के बारे में संजीदा हैं।

उन्हों ने कहा कि शहर के अवामी नुमाइंदों से मुशावरत के ज़रीए तरक़्क़ीयाती मंसूबा तैयार किया जाएगा। उन्हों ने मुस्लिम अरकान को त्यक्क़ुन दिया कि रमज़ानुल मुबारक के इंतेज़ामात के सिलसिले में 15 या 16 जून को आला सतही जायज़ा इजलास तलब करेंगे जिस में वो ख़ुद शरीक होंगे और रमज़ानुल मुबारक के दौरान बेहतर सहूलतों की फ़राहमी को क़तईयत दी जाएगी।

के सी आर ने कहा कि रमज़ानुल मुबारक एक मुक़द्दस महीना है और वो इस महीना का एहतेराम करते हैं। उन्हों ने कहा कि अक्सर देखा गया है कि बारिश के साथ ही शहर की अहम शाहराहों पर पानी जमा हो जाता है हत्ताकि राज भवन और दीगर वी आई पी इलाक़ों में भी पानी की निकासी का इंतेज़ाम ना होने के सबब गाड़ीयों की आमदो रफ़्त मुतास्सिर होती है।

उन्हों ने ओहदेदारों से कहा कि वो तेलंगाना की नई हुकूमत को बदनामी से बचाने के लिए जंगी ख़ुतूत पर नालों की सफ़ाई का काम अंजाम दें ताकि बारिश का पानी अवाम के लिए मुश्किलात का सबब ना बने।

Top Stories