Monday , December 11 2017

पुराने शहर में टी आर एस की मक़बूलियत में इज़ाफ़ा

ग्रेटर हैदराबाद म़्यूनिसिपल कारपोरेशन के मुजव्वज़ा इंतिख़ाबात में बरसरे इक्तेदार टी आर एस को पुराने शहर में गैर मुतवक़्क़े तौर पर कामयाबी का यक़ीन है। पार्टी का कहना है कि अक़लीयतों में टी आर एस के हक़ में ज़बरदस्त लहर देखी जा रही है और पुराने शहर के 8 असेंबली हल्क़ों में टी आर एस का मुज़ाहरा मुतास्सिरकुन रहेगा।

पार्टी के बावसूक़ ज़राए ने बताया कि इंतिख़ाबी मौक़िफ़ के सिलसिला में पुराने शहर में जो सर्वे किया गया था, वो ग़ैर मामूली मुसबत बरामद हुआ। पार्टी की रुक्नी साज़ी में अक़लीयतों ने जिस जोशो ख़रोश का मुज़ाहरा किया, उस का सिलसिल आज भी बरक़रार है। हालिया अरसा में हुकूमत के बाअज़ फ़लाही इक़दामात पुराने शहर में टी आर एस की मक़बूलियत में इज़ाफ़ा का सबब बने हैं।

सर्वे के मुताबिक़ गरीब लड़कियों की शादी में इमदाद से मुताल्लिक़ शादी मुबारक स्कीम और गरीबों को वज़ाइफ़ की तक़सीम जैसी स्कीमात में अक़लीयतों को टी आर एस को करीब करने में अहम रोल अदा किया है।

उन्होंने कहा कि ये पहला मौक़ा है कि जब पुराने शहर के अक़लीयतों की जानिब से किसी सियासी जमात को इस क़दर ताईद हासिल हुई है। उन्होंने वाज़ेह कर दिया कि बल्दी इंतिख़ाबात में किसी भी जमात के साथ इत्तिहाद यह मुफ़ाहमत का सवाल ही पैदा नहीं होता।

TOPPOPULARRECENT