Thursday , December 14 2017

पुराने शहर में पुलिस की अंधा धुंद गिरफ्तारियां जारी

विक़ार अहमद और इस के चार साथीयों को मुबय्यना फ़र्ज़ी एनकाउंटर में हलाक करने के बाद अवाम में गुम-ओ-ग़ुस्से के नतीजे में पुलिस मुलाज़िमीन पर हमले के बाद पुलिस ने दर्ज किए गए मुक़द्दमात में पुलिस पुराना शहर में अंधा धुंद गिरफ्तारियां कर

विक़ार अहमद और इस के चार साथीयों को मुबय्यना फ़र्ज़ी एनकाउंटर में हलाक करने के बाद अवाम में गुम-ओ-ग़ुस्से के नतीजे में पुलिस मुलाज़िमीन पर हमले के बाद पुलिस ने दर्ज किए गए मुक़द्दमात में पुलिस पुराना शहर में अंधा धुंद गिरफ्तारियां कररही है।

ज़राए ने बताया कि पुलिस मुहम्मद आदिल उर्फ़ चोर आदिल जिस के ख़िलाफ़ भवानीनगर पुलिस स्टेशन में सरका के दो मुक़द्दमात दर्ज हैं को संगबारी के वाक़ियात में शामिल होने के सबब उसकी तलाश शुरू करदी है।

बताया जाता हैके आदिल की निशानदेही पुलिस की तरफ से खु़फ़ीया वीडियोग्राफी और मुक़ामी मखबिरों की मदद से फ़राहम करदा इत्तेलाआत पर की गई है।

टास्क फ़ोर्स और साउथ ज़ोन की ख़ुसूसी टीम ने इलाके चंदरायनगुट्टा भवानीनगर तालाबकट्टा नशेमननगर और दुसरे इलाक़ों से कई नौजवानों को हिरासत में ले लिया है और उन्हें नामालूम मुक़ामात पर महरूस रखा गया है।

पुलिस ने संगबारी के वाक़िये से मुताल्लिक़ 11 मुक़द्दमात दर्ज किए हैं और अब तक किसी भी नौजवान की गिरफ़्तारी का एलान नहीं किया गया। गिरफ़्तारीयों पर रोक लगाने की किसी गोशे से कोई कोशिश भी नहीं हो रही है।

पुलिस ओहदेदारों ने विक़ार अहमद के जलूसे जनाजे में क़ाइदीन की मौजूदगी और नौजवानों को नारा बाज़ी से रोकने से सुकून की सांस ली है। अब पुलिस को ये यक़ीन होगया के क़ाइदीन मस्लिहत पसंदी का मुज़ाहरा कररहे हैं और एसे नौजवानों पर नज़र रखना ज़रूरी है जो क़ाइदीन के असर से बाहर हैं।

TOPPOPULARRECENT