Monday , December 18 2017

पुराने शहर में मजलिस के ख़िलाफ़ कांग्रेस का डट कर मुक़ाबला करने का अज़म

सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर पी लक्शमैया ने आज गांधी भवन में कांग्रेस के मुस्लिम क़ाइदीन का इजलास तलब किया जिस में मजलिस से निमटने की हिक्मते अमली पर ग़ौर करते हुए 23 नवंबर को स्टेट अक़लीयती कन्वेनशन मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया गया।

इस इजलास में कांग्रेस के नायब सदर और डिप्टी फ़्लोर लीडर कौंसिल मिस्टर मुहम्मद अली शब्बीर कांग्रेस के रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मिस्टर मुहम्मद फ़ारूक़ हुसैन प्रदेश कांग्रेस अक़लीयत डिपार्टमेंट के सदर मिस्टर मुहम्मद सिराज उद्दीन तर्जुमान तेलंगाना कांग्रेस कमेटी मिस्टर एस के अफ़ज़ल उद्दीन सेक्रेट्रीज़ प्रदेश कांग्रेस मिस्टर सैयद यूसुफ़ हाश्मी, डॉक्टर एम ए अंसारी के इलावा दूसरे क़ाइदीन मौजूद थे।

आम इंतिख़ाबात के बाद से कांग्रेस के अक़लीयती क़ाइदीन मजलिस की कांग्रेस से बेवफ़ाई कांग्रेस क़ियादत पर मजलिस की तन्क़ीद और टी आर एस हुकूमत को मजलिस की ताईद के ख़िलाफ़ पार्टी क़ियादत से मजलिस के ख़िलाफ़ सख़्त रवैया अपनाने पर ज़ोर दे रहे थे।

हैदराबाद में मुनाक़िदा एक इजलास में दिग विजए सिंह ने मजलिस और बी जे पी को एक ही सिक्के के दो रुख़ क़रार दिया था। आज के इजलास में भी कांग्रेस के मुस्लिम क़ाइदीन ने मजलिस के ख़िलाफ़ सख़्त रवैया अपनाते हुए पुराने शहर में कांग्रेस को मुस्तहकम करने के साथ साथ मजलिस का हर मुक़ाम पर डट कर जवाब देने का सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर पी लक्शमैया को मश्वरा दिया।

TOPPOPULARRECENT