Thursday , August 16 2018

पुराने शहर हैदराबाद में मेट्रो रेल प्रोजेक्ट के लिए सर्वे जारी

वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलॉजी के टी रामा राव ने कहा कि पुराने शहर हैदराबाद में मेट्रो रेल के काम के आग़ाज़ के लिए सर्वे जारी है और तारीख़ी इमारतों के तहफ़्फ़ुज़ को यक़ीनी बनाते हुए इस प्रोजेक्ट का काम पुराने शहर में शुरू किया जाएगा।

के टी रामा राव ने आज डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली, रियास्ती वुज़रा पदमा राव, सरीनवास यादव और एन नरसिम्हा रेड्डी और दीगर ओहदेदारों के हमराह नागोल से ऊपल तक मेट्रो रेल के तजुर्बाती सफ़र में हिस्सा लिया।

मेट्रो रेल के ओहदेदारों ने बताया कि नाग़ूल ता ऊपल मेट्रो रेल का काम मुकम्मल हो चुका है और ट्रेन की आमदो रफ़्त भी मुम्किन है। के टी आर ने तजुर्बाती सफ़र और मेट्रो रेल के कामों की जल्द तकमील पर इतमीनान का इज़हार किया।

उन्होंने कहा कि हुकूमत सारे शहर को मेट्रो रेल प्रोजेक्ट के तहत लाने का मन्सूबा रखती है ताकि अवाम को दूरदराज़ के मुक़ामात पहुंचने में सहूलत हो। उन्होंने बताया कि पुराने शहर में मेट्रो रेल के आग़ाज़ के सिलसिला में हुकूमत संजीदा है।

तारीख़ी इमारतों के तहफ़्फ़ुज़ को पेशे नज़र रखते हुए मंसूबा बंदी की जाएगी। उन्होंने बताया कि इस सिलसिला में सर्वे का काम जारी है। अराज़ी के हुसूल और दीगर रुकावटों को दूर करते हुए प्रोजेक्ट की आजलाना तकमील के इक़दामात किए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT