Monday , May 21 2018

पुलिस कांस्टेबल के मकान से AK47 का सरका

जम्मू कमसिन लड़के को पकड़ने कि कोशिश में कांस्टेबल ज़ख़मी

जम्मू

कमसिन लड़के को पकड़ने कि कोशिश में कांस्टेबल ज़ख़मी

एक ख़ातून पुलिस कांस्टेबल के घरेलू ख़ादिमा ने AK-47 से फायरिंग करदी जिस में 2 अफ़राद शदीद ज़ख़मी होगए। ये ख़ुदकार हथियार घरेलू मुलाज़िम ने अपने आजिर (ख़ातून कांस्टेबल) के मकान से सरका करलिया था। ये वाक़िया कल रात उस वक़्त पेश आया जब घरेलू ख़ादिम 14 साला अशफ़ाक़ मुतवत्तिन गोल ज़िला सानी अपने आजिर के मकान से इस के भाई का AK-47 बंदूक़ लेकर फ़रार होगया।

इस ख़ातून आजिर का भाई भी पुलिस कांस्टेबल है। स्टेशन हाउस‌ ऑफीसर एजाज़ अहमद ने आज ये इत्तेला दी और बताया कि ख़ातून कांस्टेबल का भाई एक कांग्रेस लीडर का शख़्सी मुहाफ़िज़ है और अपनी बहन से मुलाक़ात के लिए इस के घर आया था और जब वो हमाम ख़ाना में गया था उस वक़्त घरेलू ख़ादिम लड़का अशफ़ाक़ राइफ़ल लेकर भाग गया।

मुक़ामी पुलिस को इत्तेला देने पर तलाश करके मफ़रूर लड़के को गिरफ़्तार करलिया गया। इस लड़के ने पुलिस को आता देख कर फायरिंग शुरू करदी जिस में फायरिंग की ज़द में आकर एक कांस्टेबल मुहम्मद रियाज़ शदीद ज़ख़मी होगए। बादअज़ां लड़के ने एक शहरी पर फायरिंग करके उन्हें ज़ख़मी कर दिया।

मुक़ामी पुलिस इन्सपेक्टर ने बताया कि पुलिस की जवाबी फायरिंग के दौरान अशफ़ाक़ मस्रूक़ा हथियार छिपाकर फ़रार होने की कोशिश कररहा था लेकिन उसे दबोच लिया गया। ज़ख़मीयों को गर्वनमेंट मेडिकल कॉलेज हॉस्पिटल में शरीक करवाया गया।

TOPPOPULARRECENT