Saturday , December 16 2017

पुलिस फ़ोर्स में इस्लाहात की वकालत

हैदराबाद । १६ अगस्त ( सियासत न्यूज़) पुलिस फ़ोर्स की इस्लाहात से मुताल्लिक़ एक गोल मेज़ कान्फ़्रैंस का इनइक़ाद अमल में आया जिस में साबिक़ आई पी ऐस ओहदेदार माहिर-ए-क़ानून और इंसानी हुक़ूक़ कारकुन ने हिस्सा लिया । सुंदरिया विग्नान

हैदराबाद । १६ अगस्त ( सियासत न्यूज़) पुलिस फ़ोर्स की इस्लाहात से मुताल्लिक़ एक गोल मेज़ कान्फ़्रैंस का इनइक़ाद अमल में आया जिस में साबिक़ आई पी ऐस ओहदेदार माहिर-ए-क़ानून और इंसानी हुक़ूक़ कारकुन ने हिस्सा लिया । सुंदरिया विग्नान केंद रुमबाग़ लिंगम पली में मुनाक़िद इस गोल मेज़ कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए रिटायर्ड आई पीऐस ओहदेदार सी अनजानया रेड्डी ने कहा कि सुप्रीम कोर्ट रहनुमा या ना हिदायात की बुनियाद पर आंधरा प्रदेश पुलिस फ़ोर्स की इस्लाहात बेहद ज़रूरी है और ब्रिटिश दौर के क़ानून में तरमीम किया जाना ज़रूरी है ।

उन्हों ने कहा कि सुप्रीम कोर्ट के रहनुमा या ना हिदायात पर हुकूमत फ़ौरी अमल करते हुए आंधरा प्रदेश पुलिस फ़ोर्स को मज़ीद मुस्तहकम करना चाहिए । इस मौक़ा पर ऑल इंडिया लायर्स यूनीयन के ज़िम्मेदार और सीनीयर ऐडवोकेट बोज्ह तारकम ने भी गोल मेज़ कान्फ़्रैंस से ख़िताब किया ।

मुक़र्ररीन ने अपने तास्सुरात ब्यान करते हुए कहा कि मौजूदा पुलिस फ़ोर्स सयासी आक़ाओ को ख़ुश करने के लिए काम कर रही है जबकि पुलिस मिशनरी सयासी मुदाख़िलत के बगै़र काम करना चाहीए । इस कान्फ़्रैंस में चंद क़रारदादें भी मंज़ूर की गई ।

TOPPOPULARRECENT