Wednesday , December 13 2017

पुलिस मुलाज़मीन की बीवीयों का एहतिजाज

हैदराबाद ।०‍‍५ अगस्त (सियासत न्यूज़) कोन्डा पर के इलाक़ा में आज उस वक़्त सनसनी फैल गई जब पुलिस मुलाज़मीन की बीवीयों ने एहतिजाज किया। अपने शौहरों को छुट्टियां ना देने के ख़िलाफ़ ब्रहम बीवीयों ने 8 वैन बटालियन स्पैशल पुलिस (ए पी एस प

हैदराबाद ।०‍‍५ अगस्त (सियासत न्यूज़) कोन्डा पर के इलाक़ा में आज उस वक़्त सनसनी फैल गई जब पुलिस मुलाज़मीन की बीवीयों ने एहतिजाज किया। अपने शौहरों को छुट्टियां ना देने के ख़िलाफ़ ब्रहम बीवीयों ने 8 वैन बटालियन स्पैशल पुलिस (ए पी एस पी) पर ज़बरदस्त धरना मुनज़्ज़म किया। कमांडैंट के सख़्त गीर रवैय्या पर ब्रहम ख़वातीन कसीर तादाद में जमा हो गईं और अपने मुतालिबात की फ़ौरी यकसूई का नारा बुलंद किया।

स्पैशल पुलिस के कांस्टेबल्स की बीवीयों ने कमांडैंट रमेश नायडू पर इल्ज़ाम लगाया कि वो जान बूझ कर छुट्टियां देने से गुरेज़ कररहे हैं जिस की वजह से कांस्टेबल्स के ख़ानदानों को कईमसाइल का शिकार होना पड़ रहा है। बादअज़ां कमिशनर पुलिस साइबराबाद मिस्टर डी तिरुमल राअ की मुदाख़िलत से ख़वातीन ने धरना से दसतबरदारी इख़तियार की। बताया जाता हीका कमिशनर के वाज़िह तीक़न के बाद ख़वातीन अपने मकानात को वापिस हो गईं।

TOPPOPULARRECENT