Monday , December 11 2017

पुलिस वालों ने मुस्लिम फ़र्यादी पर पेशाब किया

कोलकाता, 7 जुलाई (पी टी आई) एक नौजवान ने इल्ज़ाम आइद किया कि 3 पुलिस मुलाज़मीन ने उसको ज़द्द-ओ-कूब किया और इसके चेहरे पर पेशाब कर दिया। वो शरपसंदों के एक गिरोह से बचने की कोशिश करते हुए पुलिस से मदद के लिए रुजू हुआ तो पुलिस वालों ने ये हरक

कोलकाता, 7 जुलाई (पी टी आई) एक नौजवान ने इल्ज़ाम आइद किया कि 3 पुलिस मुलाज़मीन ने उसको ज़द्द-ओ-कूब किया और इसके चेहरे पर पेशाब कर दिया। वो शरपसंदों के एक गिरोह से बचने की कोशिश करते हुए पुलिस से मदद के लिए रुजू हुआ तो पुलिस वालों ने ये हरकत की।

शहर के पार्क सर्कस इलाक़े के फास्टफूड सैंटर में काम करने वाले मुहम्मद रफ़ीक़ ने इल्ज़ाम आइद किया कि कल रात वो काम से घर वापिस होरहा था कि ग़ुंडों ने उसे घेर लिया और इसके पैसे-ओ-दीगर अशीया छीन लेने की कोशिश की।

वो उनसे बच कर निकलने की कोशिश में 3 पुलिस मुलाज़मीन के क़रीब पहूँचा तो गुंडा अनासिर ने भी वहां पहूंच कर उसे दबोच लिया और पुलिस को बताया कि ये चोर है। फिर उन्होंने उसे शदीद ज़द्द-ओ-कूब किया। जब रफ़ीक़ ने पुलिस से पीने के लिए पानी मांगा तो तीनों पुलिस वालों ने इसके चेहरे पर मुबय्यना तौर पर पेशाब कर दिया।

बेहोश रफ़ीक़ को बादअज़ां एक दवाख़ाने में शरीक कर दिया गया। पुलिस के सीनीयर ओहदेदारों ने इस वाक़िये पर ख़ामोशी इख़तियार करली। ताहम जवाइंट कमिशनर क्राईम पी कान्ती घोष ने कहा कि हम मामले की तहक़ीक़ात कररहे हैं और अगर कोई ख़ाती पाएं तो इसके ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT