Wednesday , January 24 2018

पुलीस रवैय्या पर एहतेजाज करने वालों के ख़िलाफ़ चोरी का मुक़द्दमा

हैदराबाद । ( सियासत न्यूज़) पुलिस तआक़ुब के शिकार नौजवान सय्यद ग़ौस उर्फ़ मूज्जू पुलिस से बचने के लिए इमारत से छलांग लगादी थी जिस में वो बरसर मौक़ा फ़ौत होगए थे और पुलिस के इस रवैय्या के ख़िलाफ़ एहतेजाज करने वाले मुस्लिम नौजवानों के ख़िलाफ़

हैदराबाद । ( सियासत न्यूज़) पुलिस तआक़ुब के शिकार नौजवान सय्यद ग़ौस उर्फ़ मूज्जू पुलिस से बचने के लिए इमारत से छलांग लगादी थी जिस में वो बरसर मौक़ा फ़ौत होगए थे और पुलिस के इस रवैय्या के ख़िलाफ़ एहतेजाज करने वाले मुस्लिम नौजवानों के ख़िलाफ़ मलक पेट पुलिस ने चोरि का मुक़द्दमा दर्ज किया है ।

तफ़सीलात के बमूजब सय्यद ग़ौस की मौत वाके होने के बाद मुक़ामी नौजवान आस्मान गढ़ और वहां के दीगर इलाक़ों में पुलिस की जानिब से मुस्लिम नौजवानों का तआक़ुब किए जाने के ख़िलाफ़ एहतेजाज किया था । मलक पेट पुलिस ने एहतिजाज करने वाले नौजवानों के ख़िलाफ़ ताज़ीरात-ए-हिंद के सख़्त दफ़आत 382 (चोरि) , 332 (सरकारी मुलाज़मीन पर हमला करके उसे ज़ख़मी करना) , 147 (फ़साद बरपा करना) और कई दफ़आत के तहत मुक़द्दमा दर्ज किया है ।

ज़राए ने बताया कि मल़क पेट पुलिस ने एफ़ आई आर में जिस का नंबर 117/2012 है , ये दावा किया है कि सय्यद ग़ौस की मौत वाके होने के बाद वहां पर मौजूद नौजवानों ने फ़साद बरपा करते हुए पुलिस का वायरलैस सेट चोरी कर लिया और पुलिस अमला पर हमला किया ।

बताया जाता है कि पुलीस अनक़रीब इस मुक़द्दमा में कई नौजवानों को माख़ूज़ करने का इरादा रखती है।

TOPPOPULARRECENT