Monday , June 25 2018

पेट्रोलीयम कंपनीयों में बे क़ाईदगियों की आला सतही तहक़ीक़ात का मुतालिबा

हैदराबाद 21 जनवरी (सियासत न्यूज़) ऑल इंडिया यूथ फ़ेडरेशन ने पेट्रोलीयम कंपनीयों में बड़े पैमाने पर पाई जाने वाली बे क़ाईदगियों की आला सतही तहक़ीक़ात करवाने और रेलवे बजट के ख़ुतूत पर अलहदा तौर पर ऑयल बजट पेश करने के लिए इक़दामात कर

हैदराबाद 21 जनवरी (सियासत न्यूज़) ऑल इंडिया यूथ फ़ेडरेशन ने पेट्रोलीयम कंपनीयों में बड़े पैमाने पर पाई जाने वाली बे क़ाईदगियों की आला सतही तहक़ीक़ात करवाने और रेलवे बजट के ख़ुतूत पर अलहदा तौर पर ऑयल बजट पेश करने के लिए इक़दामात करने का मर्कज़ी हुकूमत से पुर ज़ोर मुतालिबा किया।

उन्हों ने कहा कि दिल्ली में पुलिस फ़ोर्स के तक़र्रुरात में मुल्क के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात यानी (रियासतों) से ताल्लुक़ रखने वालों के तक़र्रुरात करने का मिस्टर पी संदोश कुमार ने मुतालिबा किया और कहा कि दिल्ली पुलिस को एक क़ौमी पुलिस फ़ोर्स का मौक़िफ़ अता करते हुए फ़िलफ़ौर दिल्ली पुलिस बिल को क़तईयत देने की शदीद ज़रूरत है।

उन्हों ने सयासी जमातों के क़ाइदीन बिल ख़सूस अरकाने पार्लीमान, अरकाने असेंबली का तज़किरा करते हुए कहा कि मुल्कगीर सतह पर जुमला 4835 मुख़्तलिफ़ जमातों से ताल्लुक़ रखने वाले अरकाने पार्लीमान और अरकाने असेंबली वग़ैरा पाए जाते हैं।

लेकिन उन अरकाने पार्लीमान और असेंबली के मिनजुमला 636 अरकाने पार्लीमान और अरकाने असेंबली मुख़्तलिफ़ मुजरिमाना सरगर्मीयों में मुलव्विस पाए जाते हैं और बिलख़सूस 636 के मिनजुमला 448 अरकाने पार्लीमान और असेंबली का ताल्लुक़ कांग्रेस पार्टी से पाया जाता है।

उन्हों ने मिस्टर राहुल गांधी को पार्टी नायब सदर कांग्रेस कमेटी बनाए जाने का तज़किरा करते हुए कहा कि राहुल गांधी अब तक भी ग़ैर कारकर्द क़ाइद ही साबित हुए हैं क्योंकि उन्हों ने जिन-जिन रियासतों में इंतिख़ाबी मुहिम चलाई थी किसी एक रियासत में भी राहुल गांधी की मुहिम से मुसबत असरात मुरत्तिब नहीं हुए।

इस के इलावा राहुल गांधी की क़ियादत और शख़्सियत के बारे में हर कोई वाक़िफ़ है। उस का एक सबूत ये भी है कि गुज़िश्ता अर्सा के दौरान दिल्ली में पेश आए एक लड़की के इस्मतरेज़ि वाक़िया के ख़िलाफ़ की गई जद्दो जहद और करप्शन के ख़िलाफ़ भी चलाई गई मुहिम में यूथ कांग्रेस ने अपना कोई रोल अदा नहीं किया।

इस मौक़ा पर एन सांबा शिवा राव सदर, के कुमार स्वामी सेक्रेट्री ऑल इंडिया यूथ फ़ेडरेशन आंध्र प्रदेश यूनिट और दीगर अरकाने आमिला रियासती यूनिट भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT