Wednesday , December 13 2017

पेट्रोल 1.69 रुपये डीज़ल 50 पैसे ब़ढा

मर्कज़ी हुकूमत ने आज शाम पेट्रोल की क़ीमत में फ़ी लीटर 1.69 रुपये के भारी इज़ाफ़े का ऐलान किया है, जबकि डीज़ल की क़ीमत में फ़ी लीटर 50 पैसे का इज़ाफ़ा किया गया है। कहा गया है कि इराक़ के बोहरान की वजह से बैन-उल-अक़वामी मार्किट में आई तबदीलियों और कर

मर्कज़ी हुकूमत ने आज शाम पेट्रोल की क़ीमत में फ़ी लीटर 1.69 रुपये के भारी इज़ाफ़े का ऐलान किया है, जबकि डीज़ल की क़ीमत में फ़ी लीटर 50 पैसे का इज़ाफ़ा किया गया है। कहा गया है कि इराक़ के बोहरान की वजह से बैन-उल-अक़वामी मार्किट में आई तबदीलियों और करंसी मार्किट में गिरावट की वजह से ये इज़ाफ़ा किया गया।

इस इज़ाफ़े पर पीर की निस्फ़ शब से अमल आवरी शुरू हो गई है। इस में मुक़ामी सेल्स टैक्स और वैट शामिल नहीं है और उनको शामिल करने के बाद असल इज़ाफ़ा और भी ज़्यादा होगा। दार-उल-हकूमत दिल्ली में अब पेट्रोल की क़ीमत में 2.02 रुपयेे फ़ी लीटर इज़ाफ़ा होगा और ये क़ीमत बढ़ कर 73.58 रुपये हो जाएगी। जबकि इसकी क़ीमत 71.56 रुपये फ़ी लीटर थी।

दिल्ली में डीज़ल की क़ीमत में फ़ी लीटर 56 पैसे का इज़ाफ़ा होगा। इंडियन ऑयल कारपोरेशन का कहना है कि मशरिक़-ए-वुस्ता में जुग़राफ़ियाई-ओ-सयासी बेचैनी और बदअमनी के नतीजे में बैन-उल-अक़वामी सतह पर गुज़िशता दो हफ़्तों के दौरान तेल की कीतमों में ख़ातिरख़वाह तबदीलियां रौनुमा हुई हैं। गेसोलीन (पेट्रोल) की क़ीमत में गुज़िश्ता दिनों में फ़ी बैरल चार डालर का इज़ाफ़ा हुआ है और रुपये की डालर के मुक़ाबले में शरह तबादला में भी गिरावट आई है।

इन दोनों के असर के नतीजा में पेट्रोल की क़ीमत में 1.69 रुपये फ़ी लीटर का इज़ाफ़ा किया जा रहा है। इस में मुक़ामी और रियासती सतह पर आइद होने वाले टैक्स शामिल नहीं हैं। कहा गया है कि डीज़ल की क़ीमत में जो इज़ाफ़ा हुआ है वो साबिक़ा रिवायत के मुताबिक़ है जिस के मुताबिक़ हर माह इस में फ़ी लीटर पच्चास पैसे बढ़ाए जाते हैं। इंडियन ऑयल कारपोरेशन का कहना है कि डीज़ल की क़ीमत में हर माह होने वाले इज़ाफे के बावजूद सरकारी तेल कंपनियों को इस पर फ़ी लीटर 3.40 रुपये के नुक़्सान का सामना है।

TOPPOPULARRECENT