Tuesday , December 12 2017

पेड न्यूज़ जमहूरी अक़दार और इंतेख़ाबी क़वाइद के के खेलाफ

रियास्ती चीफ़ इलेक्टोरल ऑफीसर ने पेड न्यूज़ कोजमहूरी इक़दार-ओ-इंतिख़ाबी क़वाइद के मुग़ाइर(खेलाफ) क़रार दिया, और इंतेख़ाबात से मुताल्लिक़मर्कज़ी इलैक्शन कमीशन के रहनुमा याना ख़ुतूत (guide line ) पर सख़्ती के साथ अमल करने की प्रिंट और

रियास्ती चीफ़ इलेक्टोरल ऑफीसर ने पेड न्यूज़ कोजमहूरी इक़दार-ओ-इंतिख़ाबी क़वाइद के मुग़ाइर(खेलाफ) क़रार दिया, और इंतेख़ाबात से मुताल्लिक़मर्कज़ी इलैक्शन कमीशन के रहनुमा याना ख़ुतूत (guide line ) पर सख़्ती के साथ अमल करने की प्रिंट और इलेक्ट्रोनिक मीडीया को हिदायत दी।साथ ही साथ इंतेख़ाबात में हिस्सा लेने वाले उम्मीदवारों से इंतिख़ाबी क़वानीन-ओ-रहनुमा याना ख़ुतूत पर अपनी गहिरी नज़र रखते हुए अमल करने की पुरज़ोर ख़ाहिश की।

बसूरत-ए-दीगर इंतिख़ाबी रहनुमा याना ख़ुतूत की ख़िलाफ़ वरज़ी करने वाले उम्मीदवारों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने का इंतिबाह दिया। आज यहां रियास्ती सिकरेटरीयट में पेड न्यूज़ के मसला का जायज़ा लेने और तफ़सीली ग़ौर-ओ-ख़ौज़ करके मोअस्सिर इक़दामात केलिए इलेक्ट्रोनिक और प्रिंट मीडीया से वाबस्ता एडीटरस-ओ-ब्यूरो चीफ़ के साथ मुनाक़िदा अहम इजलास से ख़िताब करते हुए रियास्ती चीफ़ इलेक्टोरल ऑफीसर मिस्टर भंवरलाल ने ये बात कही।

इस इजलास में शिरकत करने वाले ओहदेदारों और प्रिंट-ओ-इलेक्ट्रोनिक मीडीया के अहम नुमाइंदों में मिसरस वेंकटेश्वर लो ऐडीशनल चीफ़ इलेक्टोरल ऑफीसर , एम ए फ़हीम साबरी जवाइंट चीफ़ इलेक्टोरल ऑफीसर, आमिर अली ख़ान न्यूज़ ऐडीटर रोज़नामा सियासत, बाक़िर मिर्ज़ा डिप्टी डायरैक्टर न्यूज़ ऑल इंडिया रेडीयो हैदराबाद के इलावा दीगर नुमाइंदे भी शामिल थे।

रियास्ती चीफ़ इलेक्टोरल ऑफीसर ने अपना ख़िताब जारी रखते हुए कहा कि पेड न्यूज़ के मसला का जायज़ा लेने और कड़ी नज़र रखने केलिए रियास्ती और ज़िलई सतह पर इंतिख़ाबी कमेटीयों की तशकील अमल में लाई जाएगी और ये कमेटियां पेड न्यूज़ को ग़ैर जमहूरी-ओ-ग़ैर अख़लाक़ी इक़दाम क़रार देते हुए अपनी नज़र रखेंगी। पेड न्यूज़ अख़बारात में शाय होने या टी वी पर टैलीकासट होने की सूरत में इस की इत्तिला मुताल्लिक़ा रिटर्निंग ऑफीसर को देंगे,

और मुताल्लिक़ा रिटर्निंग ऑफीसर कोई इक़दामात ना करने की सूरत में रास्त शिकायत रियास्ती चीफ़ इलेक्टोरल ऑफीसर को दी जा सकती है। मिस्टर भंवरलाल नेइजलास को बताया कि रियासत के 7असेंबली हलक़ा जात केलिए ज़िमनी इंतिख़ाबातमुनाक़िद होरहे हैं। इन ज़िमनी इंतेख़ाबात के लिए जुमला 1160 पोलिंग स्टेशन बनाए गए हैं। इलावा अज़ीं डिस्ट्रिक्ट सतह पर क़ायम की जाने वाली पेड न्यूज़ मॉनीट्रिंग कमेटी हर तरह से मीडीया पर अपनी कड़ी नज़र रखेगी, इस कमेटी की सदारत जवाइंट कलक्टर करेंगे।

जबकि ज़िला डी पी आर ओ के इलावा सीनीयर प्रिंट मीडीया और एक सीनीयर सहाफ़ी इलेक्ट्रोनिक मीडीया इस कमेटी के अरकान होंगे। मिस्टर भंवरलाल ने कहा कि ज़िमनी इंतेख़ाबात में हलक़ा असेंबली से मुक़ाबला करने वाले हर एक उम्मीदवार के जुमला मसारिफ़ को 16 लाख रुपये तक ही महदूद करदिए गए हैं,

अगर कोई उम्मीदवार पेड न्यूज़ शाय करने की सूरत में उन्हें नोटिस दी जाएगी।इस मौक़ा पर अमरनाथ रुक्न प्रैस कौंसल आफ़ इंडिया ने भी इज़हार-ए-ख़्याल किया।

TOPPOPULARRECENT