Tuesday , December 12 2017

पैट्रोल की क़ीमत में इज़ाफ़ा केख़िलाफ़ बी जे पी का एहतिजाज

हैदराबाद २७मई (सियासत न्यूज़) भारतीय जनता पार्टी के नैशनल सैक्रेटरी डाक्टर के लक्ष्मण ने आज कहा कि पार्टी के क़ौमी आमिला इजलास में जिस का कल मुंबई में इख़तताम हुआ, 2014-ए-में मुनाक़िद होने वाले आम इंतिख़ाबात में वोटिंग फ़ीसद में इज़

हैदराबाद २७मई (सियासत न्यूज़) भारतीय जनता पार्टी के नैशनल सैक्रेटरी डाक्टर के लक्ष्मण ने आज कहा कि पार्टी के क़ौमी आमिला इजलास में जिस का कल मुंबई में इख़तताम हुआ, 2014-ए-में मुनाक़िद होने वाले आम इंतिख़ाबात में वोटिंग फ़ीसद में इज़ाफ़ा करने का फ़ैसला किया गया ही। आज यहां एक प्रैस कान्फ़्रैंस से मुख़ातब करते हुए डाक्टर लक्ष्मण ने कहा कि आमिला इजलास में मुख़्तलिफ़ मसाइल पर तबादला-ए-ख़्याल किया गया, जैसे सयासी सूरत-ए-हाल, फ़ीनानस, मुहासिल, कुरप्शन, 2014-ए-में इंतिख़ाबात, यू पी ए हुकूमत की नाकामियां और यू पी ए हुकूमत की नाकामियों से अवाम को वाक़िफ़ करवाने के लिए एक प्रोग्राम बनाया गया।

पैट्रोल की क़ीमत में इज़ाफ़ा का तज़किरा करते हुए उन्हों ने कहा कि 2009-ए-में बरसर-ए-इक़तिदार आने के बाद यू पी ए हुकूमत ने 21 मर्तबा पैट्रोल की क़ीमत में इज़ाफ़ा किया है और गुज़शता एक साल में 11 मर्तबा इज़ाफ़ा किया गया। मिस्टर लक्ष्मण ने कहा कि बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत एन डी ए ने पैट्रोल की क़ीमत में इज़ाफ़ा के ख़िलाफ़ अहितजाजन 31 मई को भारत बंद की अपील की है।

एहितजाजी प्रोग्राम्स के सिलसिला में रियासत में बी जे पी यूह मोरचा की जानिब से 28 मई को सैक़ल रिया लियां मुनाक़िद की जाएंगी। डाक्टर लक्ष्मण ने कहा कि पार्टी की जानिब से यक्म जूनता 31 जुलाई रुकनीयत साज़ी मुहिम चलाई जाएगी।

TOPPOPULARRECENT