Monday , December 11 2017

पैट्रोल की क़ीमत में कमी मुसबत क़दम: ममता

कोलकता 16 नवंबर (पी टी आई) मग़रिबी बंगाल की चीफ़ मिनिस्टर ममता बनर्जी ने जिन्हों ने पैट्रोल की क़ीमतों में कमी ना किए जाने की सूरत में हुक्मराँ यू पी ए से अपनी पार्टी तृणमूल कांग्रेस की अलहिदगी की धमकी दी थी, आज कहा कि पैट्रोल की क़ीमतों म

कोलकता 16 नवंबर (पी टी आई) मग़रिबी बंगाल की चीफ़ मिनिस्टर ममता बनर्जी ने जिन्हों ने पैट्रोल की क़ीमतों में कमी ना किए जाने की सूरत में हुक्मराँ यू पी ए से अपनी पार्टी तृणमूल कांग्रेस की अलहिदगी की धमकी दी थी, आज कहा कि पैट्रोल की क़ीमतों में कमी से मुताल्लिक़ मर्कज़ के फ़ैसला से उन्हें ख़ुशी हुई है।

पैट्रोल की क़ीमत में 2.22 रुपय फ़ी लीटर कमी पर अपने रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए ममता बनर्जी ने अख़बारी नुमाइंदों से कहा कि हमें ख़ुशी हुई है ।

इन का शुक्रिया । ये एक मुसबत क़दम ही। मस बनर्जी ने कहा कि वो इस बात पर इसरार कर रही थीं कि जब कभी बैन-उल-अक़वामी मार्किट में तेल की क़ीमतों में कमी होती है तो मुल्क में भी ईंधन की क़ीमत कम की जानी चाहीयॆ । मिस बनर्जी ने तृणमूल कांग्रेस के सरबराह भी हैं , कहा कि इन की पार्टी ने मर्कज़ से दरख़ास्त की है कि डीज़ल , एलपी जी और केरोसीन की क़ीमतों में कोई इज़ाफ़ा ना किया जायॆ।

TOPPOPULARRECENT