Tuesday , December 12 2017

पैरा मेडिकल तलबा के साथ नाइंसाफ़ियों को फ़ौरी बंद करने का मुतालिबा

ऑल इंडिया स्टूडेंट फ़ैडरेशन ने बोर्ड ऑफ़ इंटरमेडीएट पर धरना मुनज़्ज़म करते हुए पैरा मेडिकल तलबा के साथ की जाने वाली नाइंसाफ़ीयों को फ़ौरी बंद करने का मुतालिबा किया। रियास्ती महकमा तालीम की जानिब से जारी कर्दा जी ओ नंबर 5 के मुता

ऑल इंडिया स्टूडेंट फ़ैडरेशन ने बोर्ड ऑफ़ इंटरमेडीएट पर धरना मुनज़्ज़म करते हुए पैरा मेडिकल तलबा के साथ की जाने वाली नाइंसाफ़ीयों को फ़ौरी बंद करने का मुतालिबा किया। रियास्ती महकमा तालीम की जानिब से जारी कर्दा जी ओ नंबर 5 के मुताबिक़ रियासत के बारह हज़ार से ज़ाइद पैरा मेडिकल कॉलेजेस को बंद करने का मंसूबा बनाया जा रहा है.

रियास्ती सदर ए आई एस एफ़ सैयद वली उल्लाह कादरी ने धरने से ख़िताब करते हुए कहा कि मेडिकल लैब टेक्निशियन नर्सिंग डी एम एल जैसे कोर्सेस की तकमील के बाद इंटरमेडीएट में कामयाबी हासिल करने वाले तलबा कहीं पर भी मुलाज़मत के अहल होते हैं मगर रियास्ती हुकूमत की जानिब से मज़कूरा कोर्सेस वाले पैरामेडिकल कॉलेजेस को बंद करने के अहकामात जारी करते हुए मज़कूरा कॉलेजेस में एक लाख से ज़ाइद ज़ेरे तालीम तलबा की ज़िंदगीयों के साथ खिलवाड़ किया जा रहा है।

एम वेनू सुर्यकांत सत्य प्रसाद धर्मेन्द्र करण के इलावा ए आई एस एफ़ के सैंकड़ों कारकुन और पैरा मेडिकल कोर्सेस के तलबा ने भी इस एहतेजाजी धरने में हिस्सा लिया।

TOPPOPULARRECENT