Sunday , December 17 2017

पैरिस, ख़ातून ख़ुदकुश हमला आवर की लाश बरामद

पैरिस के शुमाल में वाक़े एक नवाही इलाक़े के उस अपार्टमेंट से एक ख़ातून की लाश भी बरामद हो गई है, जहां सिक्यूरिटी फ़ोर्सेस ने कार्रवाई करते हुए पैरिस हमलों के मुबैयना मास्टर माइंड को हलाक कर दिया था।

ये लाश उस छब्बीस साला ख़ातून हस्ना आयतबु अल हसन की है, जिसने खुदकुश हमला किया था, ख़बररसां इदारे डी पी ए ने फ़्रांसीसी इस्तिग़ासा के हवाले से बताया है कि पैरिस के नवाही इलाक़े सैंट डेनीस के जिस अपार्टमेंट में सिक्यूरिटी फ़ोर्सेस ने कार्रवाई की थी, वो बुरी तरह तबाह हो चुका है, इसलिए वहां से शवाहिद जमा करने में मुश्किलात का सामना करना पड़ रहा है।

इस अपार्टमेंट में कार्रवाई के दौरान गोलीयों के पाँच हज़ार राउंड्स फ़ायर किए गए जबकि एक खुदकुश हमला भी हुआ। जुमा बीस नवंबर को फ़्रांसीसी इस्तिग़ासा ने तसदीक़ की है कि इसी अपार्टमेंट से एक और लाश बरामद कर ली गई है, जो एक ख़ातून की है।

क़ब्लअज़ीं वहां से मिलने वाली दो लाशों में से एक अब्दुल हमीद अबा ऊद की थी। पुलिस के मुताबिक़ इस शख़्स के फ़िंगर प्रिंटस से वाज़ेह हो गया है कि यही वो इंतिहा पसंद है, जिसने फ़्रांस हमलों की मुबैयना तौर पर मन्सूबा साज़ी की थी।

TOPPOPULARRECENT