Thursday , December 14 2017

पोरबंदर में एक मुक़ामी शहरी पर हमला और धमकी का इल्ज़ाम

राजकोट

राजकोट

पोरबंदर के मुक़ामी शहरियों को डराने धमकाने और हमले के इल्ज़ाम में पुलिस ने एन सी पी के रुकन असेम्बली कनधल जडेजा फ़र्ज़ंद मुतनाज़ा गॉडमदर आँजहानी संतोक बेन को गिरफ़्तार करलिया । पुलिस सुप्रिटेंडेंट‌ जी एम पांडे ने बताया कि ज़िला पोरबंदर में कोटियां असेम्बली हलक़े के एन सी पी एमएल कनधल जडेजा को दीगर 6 अफ़राद के साथ इलाक़ा कीर्ति मंदिर में गैरकानूनी इजतिमा-ओ-लूट मार और मुक़ामी लोगों को डराने धमकाने के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार करलिया गया।

उन्होंने मज़ीद बताया कि जडेजा के दो भाईयों किरण और कट्टू के ख़िलाफ़ भी एसा ही एक केस दर्ज किया गया है और पुलिस उन्हें पकड़ने की कोशिश में है जब कि मुक़ामी एक शहरी नगेश मालडे वडेरा फ़र्ज़ंद पोरबंदर म्यूंसिपल्टी सदर दिल्ली बेन वडेरा ने ये शिकायत दर्ज करवाई है कि कनधल ने अपने 12 साथियों के हमराह उनकी कार और मकान पर हमला करदिया और उन्हें और अफ़रादे ख़ानदान को जान से मार देने की धमकी दी है।

जिस की बुनियाद पर पुलिस ने रुकन असेम्बली को गिरफ़्तार करलिया है और उन के ख़िलाफ़ मुख़्तलिफ़ दफ़आत बिशमोल मुंबई पुलिस एक्ट के तहत केस दर्ज किया गया है । शिकायत में बताया गया है कि कल शब एक मामूली कार हादिसे के बाद रुकन असेम्बली और अपने साथियों के हमराह उन पर ( नागेश ) हमला करदिया।

जडेजा के हवारियों ने पहले उन्हें ज़द-ओ-कोब किया और उन के मकान पहुंच कर तोड़ फोड़ करदी। पुलिस ने बताया कि जडेजा को आज गिरफ़्तार कर लिया गया जब कि इस के दो भाई फ़रार हुए हैं । वाज़िह रहे कि कनधल जडेजा साल 2012 में को टियाना अ

बली हलक़ा से एन सी पी टिकट से मुंतख़ब हुए हैं । दरें असना गुजरात असैंबली स्पीकर गणपत वासवा ने आज इवान को मतला किया कि जडेजा को पोलीस ने गिरफ़्तार करलिया है ।।

TOPPOPULARRECENT