Saturday , December 16 2017

पोलीयो ख़ुराक, बच्चों की सेहत का ज़ामिन

निज़ामाबाद,21 जनवरी: पोलीयो के ख़ातमे के लिए वसीतर अवामी तआवुन और रज़ाकाराना तंज़ीमों को आगे आने की ज़रूरत है ताकि बच्चों को मुतअद्दी अमराज़ से निजात दिलाई जा सके। इन ख़्यालात का इज़हार ज़िला कलैक्टर श्रीमती क्रिस्टीना ज़ेड चूंघटू ने निज़

निज़ामाबाद,21 जनवरी: पोलीयो के ख़ातमे के लिए वसीतर अवामी तआवुन और रज़ाकाराना तंज़ीमों को आगे आने की ज़रूरत है ताकि बच्चों को मुतअद्दी अमराज़ से निजात दिलाई जा सके। इन ख़्यालात का इज़हार ज़िला कलैक्टर श्रीमती क्रिस्टीना ज़ेड चूंघटू ने निज़ामाबाद में अल्लामा इक़बाल वेलफेर सोसाइटी क़िले की जानिब से मुनाक़िदा पल्स पोलियो प्रोग्राम से ख़िताब करते हुए किया।

ज़िला इंतिज़ामीया की जानिब से अल्लामा इक़बाल वेलफेर सोसाइटी के तहत आज पल्स पोलीयो प्रोग्राम की इफ़्तिताही तक़रीब का इनइक़ाद अमल में लाया गया इस मौक़े पर उन्होंने अपने ख़िताब में कहा कि हुकूमत ने मर्ज़ पोलीयो से निजात दिलाने का निशाना मुक़र्रर किया है और पोलीयो ख़ुराक के ज़रीये घर घर पहुंच कर मुतय्यना अमला इस निशाने को पूरा कररहा है उन्होंने आदाद-ओ-शुमार के ज़रीये बताया कि पूरे मुल्क में इस के बेहतरीन नताइज बरामद होरहे हैं पोलीयो ख़ुराक छोटे बच्चों की सेहत का ज़ामिन है उन्होंने अवामी बेदारी और रज़ाकाराना तंज़ीमों के तआवुन को ख़ुश आइंद क़रार दिया।

हुकूमत स माही प्रोग्राम के ज़रीये ज़िले का अहाता करते हुए इस प्रोग्राम पर अमल आवरी कररही है। 0ता 5 साल उम्र के बच्चों को ये ख़ुराक पिलाई जाती है उन्होंने हुकूमत की मुख़्तलिफ़ इसकीमात से भरपूर इस्तिफ़ादा की ख़ाहिश की और बताया कि वमेन ऐंड चाइलड वेलफेर डिपार्टमेंट के ज़रीये मुतअद्दिद इसकीमात को रोशनास कराया गया है हामिला ख़वातीन की देख भाल और ज़चगी होने वाले अख़राजात को हुकूमत बर्दाश्त कररही है इस स्कीम के सिलसिले में उन्होंने बताया कि तमाम ही मंडलों के प्राइमरी हैल्त सैंटर्स पर ख़ुसूसी सेल क़ायम किए गए हैं उन्होंने नौजवानों पर ज़ोर दिया कि वो हुकूमत की इसकीमात को अवाम तक पहुंचाएं और अवाम को मुस्तफ़ीद करें उन्होंने पल्स‌ पोलीयो प्रोग्राम से इस्तिफ़ादा करते हुए अपने बच्चों की सेहत का तहफ़्फ़ुज़ करने की अपील की।

अल्लामा इक़बाल वेलफेर सोसाइटी के मुहम्मद अफ़्सर ख़ान (एन आर आई) चेयरमैन, समीर अहमद सदर सोसाइटी और तमाम ही ओहदेदारों से उन्होंने इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए इस इक़दाम को काबिले स्ताश क़रार देते हुए ज़िला इंतिज़ामीया की जानिब से इस तरह के कामों के लिए भरपूर तआवुन का भी पेशकश किया और तरीब में मौजूद छोटे बच्चों को पोलीयो ख़ुराक पिलाई चेयरमैन सोसाइटी अफ़्सर ख़ान और सदर समीर अहमद ने ख़ैर मुक़द्दम किया।

इस मौक़े पर डिस्ट्रिक्ट मैडीकल ऐंड हैल्त ऑफीसर हरी नाथ, म्यूनसिपल हैल्त ऑफीसर सिराजुद्दीन, सोसाइटी नायब सदर मुहम्मद अबदूस्सलाम, मिर्ज़ा बशीर बैग, जनरल सेक्यूरिटी मुहसिन ख़ान, मिर्ज़ा क़दीर बैग, असद अली, सदर इंतिज़ामी कमेटी मस्जिद क़िला मुहम्मद अबदुलमुजीब, मुहम्मद अबदूल‌रज़्ज़ाक़, मुहम्मद साजिद, मुहम्मद जीलानी, पाशाह मुईनुद्दीन,मुनीरुद्दीन सिद्दीक़ी, मुहम्मद अबदुर्रशीद, सय्यद अलीम, सय्यद अहमद, छोटू भाई, मुहम्मद इलयास, अमजद ख़ान के अलावा अवाम की कसीर तादाद मौजूद थी।

TOPPOPULARRECENT