Friday , December 15 2017

पोस्टर्स बयानरस-ओ-फ्लैक्स लगाने पर बलदिया कार्रवाई करेगी

हैदराबाद । १८ मई ( सियासत न्यूज़) मजलिस बलदिया हैदराबाद पोस्टर्स , बयानरस , फ्लैक्स लगाने वाले इदारों के ख़िलाफ़ कार्रवाई का आग़ाज़ करेगी । रात के औक़ात में सड़कों पर कचरा फेकने वालों के ख़िलाफ़ पुलिस की मदद से कार्रवाई की जाएगी और

हैदराबाद । १८ मई ( सियासत न्यूज़) मजलिस बलदिया हैदराबाद पोस्टर्स , बयानरस , फ्लैक्स लगाने वाले इदारों के ख़िलाफ़ कार्रवाई का आग़ाज़ करेगी । रात के औक़ात में सड़कों पर कचरा फेकने वालों के ख़िलाफ़ पुलिस की मदद से कार्रवाई की जाएगी और उन्हें चाला नात किए जाऐंगे । कमिशनर बलदिया मिस्टर एमिटी कृष्णा बाबू ने आज सहाफ़ीयों से ग़ैर रस्मी बातचीत के दौरान ये बात बताई । उन्हों ने बताया कि शहर को कलीन ऐंड ग्रीन ऐवार्ड हासिल करने ये ज़रूरी है कि सफ़ाई का ख़्याल रखा जाय इसी लिए ये कार्रवाई नागुज़ीर हो चुकी है ।

कमिशनर बलदिया ने बताया कि बलदिया की जानिब से ट्रैफ़िक पुलिस के तर्ज़ पर बयानरस , पोस्टर्स वग़ैरा की तसावीर लेते हुए चाला नात रवाना किए जाऐंगे और दो मर्तबा चालान के बाद तीसरी मर्तबा क़ानूनी कार्रवाई की जाएगी । उन्होंने बताया कि पोस्टर्स , बयानरस और फ्लैगस के मुताल्लिक़ जी ऐच एमसी में पहले से क़ानून मौजूद है लेकिन अमला की कमी से इस पर अमल आवरी मुश्किल होरही थी मगर अब पुलिस नेतआवुन का तीक़न दिया है और रात के औक़ात में पुलिस पैट्रोलिंग के दौरान कचरा फेंकने और पोस्टर्स लगाने वालों पर नज़र रखेगी ।

उन्हों ने बताया कि बलदिया की जानिब से स्काई वाक की तामीर का मंसूबा तैय्यार किया गया है । पैदल राहरूओं की सहूलत केलिए पहले सिकंदराबाद स्टेशन के रूबरू जहां पर बहुत ज़्यादा चहल पहल होती है स्काई वाक की तामीर अमल में लाई जाय । बादअज़ां अमीर पेट पर स्काई वाक का मंसूबा है । उन्हों नेवज़ाहत की कि जिन इलाक़ों से मेट्रो ट्रेन गुज़र रही है इन में स्काई वाक तामीर नहीं होंगे ।

स्टील पुलर्स पर स्काई वाक की तामीर अमल में लाई जाएगी । 73 केलो मीटर परमुहीत मेट्रो ट्रेन के अहाता को स्काई वाक से अलहदा रखा जाएगा । उन्हों ने बताया कि जय एन एन यू आर ऐम के तहत मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद ने तीन प्रोजेक्टस के लिए 2300 करोड़ का मंसूबा रवाना किया है । उम्मीद है कि बजट को मर्कज़ की मंज़ूरी हासिल हो जाएगी ।

मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से इस मर्तबा तरक़्क़ीयाती फंड्स में शहरी इलाक़ों केलिए कमी की इत्तिलाआत हैं । लेकिन बलदिया की जानिब से रवाना प्रोजेक्टस मल्टी ट्रांसपोर्ट सिस्टम , बरसाती नालों की सफ़ाई , सॉलिड वैस्ट मैनिजमंट के लिए बजट हासिल होने की तवक़्क़ो है । मिस्टर कृष्णा बाबू ने बताया कि शहर में सफ़ाईके इंतिज़ामात यक़ीनी बनाने के लिए मजलिस बलदिया कोशिश कर रही है लेकिन अवाम को चाहिए कि वो बलदिया से तआवुन करके शहर की हालत बेहतर बनाए ।

उन्हों ने बताया कि अगर सयासी जमातों की जानिब से भी पोस्टर्स , बयानरस और फ्लैक्स की तंसीब अमल में आती है तो पहले सयासी क़ाइदीन से बात करेंगे और सिलसिला जारी रहा तो उनको भी चालान किया जाएगा । ज़रूरत पड़ने पर क़ानूनी चाराजोई की जाएगी । बलदिया की कारकर्दगी को बेहतर बनाने ये ज़रूरी है कि अवाम बलदिया से तआवुन करें और शहर में साफ़ सुथरा माहौल पैदा करें ताकि साबिक़ की तरह हैदराबाद को कलीन ऐंड ग्रीन एवार्ड्स हासिल हो सकें ।

TOPPOPULARRECENT