Friday , September 21 2018

प्याज़ की कीमतों में इज़ाफ़ा के ख़िलाफ़ एहतेजाजी मुज़ाहरा

: बी जे पी महिला मोर्चा कारकुनों और क़ाइदीन की जानिब से प्याज़ की कीमतों में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा के ख़िलाफ़ मुनफ़रद एहतेजाज किया गया । इन ख़्वातीन क़ाइदीन ने मार्केट में 59 रुपये फ़ी किलो दस्तयाब प्याज़ 20 रुपये केलो फ़रोख़्त की । सुल

: बी जे पी महिला मोर्चा कारकुनों और क़ाइदीन की जानिब से प्याज़ की कीमतों में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा के ख़िलाफ़ मुनफ़रद एहतेजाज किया गया । इन ख़्वातीन क़ाइदीन ने मार्केट में 59 रुपये फ़ी किलो दस्तयाब प्याज़ 20 रुपये केलो फ़रोख़्त की । सुल्तान बाज़ार चौराहा कोठी पर एहतेजाजी धरना मुनज़्ज़म किया गया और प्याज़ फ़रोख़्त की गई ।

पार्टी लीडर मालती रानी ने दीगर क़ाइदीन और कारकुनों के साथ इस बाज़ार का एहतेमाम किया । घरेलू ख़्वातीन और मिडल क्लास तबक़ा में ज़ाइद अज़ 10 क्वींटल प्याज़ फ़रोख़्त की गई । एहतेजाजी ख़्वातीन से ख़िताब करते हुए बी जे पी के नायब सदर मिस्टर बंडारू दत्तातरीय ने कहा कि अशियाए ज़रुरीया की आसमान को छूती हुई कीमतें गरीब अवाम और मिडिल क्लास तबक़ा को बुरी तरह मुतास्सिर कर रही हैं ।

ये अफ़सोस की बात है कि कांग्रेस हुकूमत आम आदमी को महंगाई के ज़रीए लूट खसूट का शिकार बना रही है । उन्हों ने चीफ मिनिस्टर से मुतालिबा किया कि वो व्याट् को ख़त्म करें और मार्कफेड के ज़रीए प्याज़ और दीगर अशिया हासिल करते हुए अवाम में फ़रोख़्त करें।

TOPPOPULARRECENT