Wednesday , November 22 2017
Home / Hyderabad News / प्याज़ की क़ीमतों पर अवाम ख़ौफ़ज़दा ना हूँ : हरीश राव‌

प्याज़ की क़ीमतों पर अवाम ख़ौफ़ज़दा ना हूँ : हरीश राव‌

हैदराबाद 24 अगस्त: वज़ीर मार्किटिंग टी हरीश राव‌ ने अवाम से अपील की के वो प्याज़ के ताल्लुक़ से घबराहट का शिकार ना हूँ। खुली मार्किट में प्याज़ की क़ीमतें आसमान को छूने लगी हैं।

हरीश राव‌ ने कहा कि बाज़ार में प्याज़ की क़ीमतों में मुसलसिल इज़ाफे के बावजूद रियासती हुकूमत की तरफ से अवाम को रियायती क़ीमत पर प्याज़ फ़रोख़त की जाएगी।

उन्होंने कहा कि रियासती हुकूमत ने प्याज़ का वाफ़र ज़ख़ीरा हासिल कर लिया है जिससे रियासती अवाम की ज़रूरीयात की तकमील हो सकती है। वो इन इत्तेलाआत पर रद्द-ए-अमल का इज़हार कर रहे थे कि अवाम में प्याज़ की क़ीमतों के ताल्लुक़ से परेशानी और तशवीश पैदा हो गई है और रियासती हुकूमत प्याज़ की क़ीमतों को क़ाबू में करने में नाकाम हो गई है।

उन्होंने कहा कि प्याज़ के ताल्लुक़ से परेशान या तशवीश का शिकार होने की कोई ज़रूरत नहीं है । उन्होंने कहा कि हुकूमत रियासत में पियाज़ी फ़रोख़त के मराकज़ क़ायम करके हुकूमत रियायती क़ीमत पर अवाम को प्याज़ फ़राहम करने हर मुम्किना इक़दामात करेगी । उन्होंने कहा कि हुकूमत रईतो बाज़ारों में भी प्याज़ फ़रोख़त के इक़दामात कर चुकी है । इस मक़सद के लिए 89 मराकज़ क़ायम किए हैं और यहां प्याज़ की क़िल्लत ना होने इक़दामात किए जा रहे हैं।

हरीश राव‌ ने कहा कि 7.5 लाख ख़ानदानों ने 15 लाख किलो प्याज़ 20 रुपये फ़ी केलो क़ीमत पर हासिल किए हैं। उन्होंने कहा कि रियायती क़ीमत वाली प्याज़ की सरबराही से ख़ज़ाने पर 4.5 करोड़ रुपये का बोझ आइद हो रहा है। सियासत न्यूज़ के बमूजब हरीश राव‌ ने प्याज़ की फ़राहमी की सूरत-ए-हाल पर ओहदेदारों के साथ जायज़ा मीटिंग मुनाक़िद किया।

TOPPOPULARRECENT