Saturday , November 18 2017
Home / India / प्रजापति मुक़द्दमा : अमीत शाह की सी बी आई हेडक्वार्टर्स पर तलबी

प्रजापति मुक़द्दमा : अमीत शाह की सी बी आई हेडक्वार्टर्स पर तलबी

नई दिल्ली, १० जनवरी (पी टी आई) साबिक़ वज़ीर-ए-दाख़िला गुजरात अमीत शाह को 2006 में तुलसी राम प्रजापति के फ़र्ज़ी एनकाउंटर के सिलसिले में सी बी आई ने पूछताछ के लिए दिल्ली तलब किया है। अमीत शाह, चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी के क़रीबी साथ

नई दिल्ली, १० जनवरी (पी टी आई) साबिक़ वज़ीर-ए-दाख़िला गुजरात अमीत शाह को 2006 में तुलसी राम प्रजापति के फ़र्ज़ी एनकाउंटर के सिलसिले में सी बी आई ने पूछताछ के लिए दिल्ली तलब किया है। अमीत शाह, चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी के क़रीबी साथी तसव्वुर किए जाते हैं।

तुलसी राम प्रजापति, सोहराब उद्दीन शेख़ और उन की अहलिया कौसर बी की हलाकत का कलीदी गवाह था। सी बी आई ने अमीत शाह को प्रजापति मुक़द्दमा में पूछताछ केलिए एजेंसी के हेडक्वार्टर्स दिल्ली आने की हिदायत दी। वो सुहराब उद्दीन मुक़द्दमा में गिरफ़्तारी के बाद फ़िलहाल ज़मानत पर हैं।

तवक़्क़ो है कि इन से जल्द अज़ जल्द यानी कल सुबह ही तफ़तीश की जा सकती है और मुख़्तलिफ़ पुलिस ओहदेदारों बिशमोल डिप्टी इन्सपेक्टर जनरल पुलिस (महाबस) डी जी वंज़ारा के साथ बातचीत के टेलीफ़ोन रिकॉर्ड्स के बारे में इन से सवालात किए जाएंगे। सुप्रीम कोर्ट ने अमीत शाह को गुजरात में दाख़िल ना होने की हिदायत दी है क्योंकि सी बी आई ने कहा कि वो शवाहिद मैं तोड़ मरोड़ के इलावा गवाहाँ को धमका सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT