Friday , November 24 2017
Home / Hyderabad News / प्रजापथम प्रोग्राम कामयाब , अप्पोज़ीशन की तन्क़ीदें मुस्तर्द

प्रजापथम प्रोग्राम कामयाब , अप्पोज़ीशन की तन्क़ीदें मुस्तर्द

हैदराबाद ।०८ मई (सियासत न्यूज़) रियासत भर में हुकूमत की जानिब से 15 अप्रैलता 5 मई मुनज़्ज़म करदा प्रजा पथम प्रोग्राम के कामयाब इनइक़ाद अमल में आने का रियास्ती हुकूमत ने अदा-ए-किया और अप्पोज़ीशन जमातों की जानिब से प्रजा पथम प्रोग्रा

हैदराबाद ।०८ मई (सियासत न्यूज़) रियासत भर में हुकूमत की जानिब से 15 अप्रैलता 5 मई मुनज़्ज़म करदा प्रजा पथम प्रोग्राम के कामयाब इनइक़ाद अमल में आने का रियास्ती हुकूमत ने अदा-ए-किया और अप्पोज़ीशन जमातों की जानिब से प्रजा पथम प्रोग्राम सेमुताल्लिक़ की गई तन्क़ीदों को हुकूमत की जानिब से मुस्तर्द करदिया गया जबकि 15 ता 5 मई रियासत की जुमला (20668) ग्राम पंचायतों में प्रजा पथम प्रोग्राम का इनइक़ा दअमल में लाया गया ।

आज यहां अपने एक ब्यान में रियास्ती वज़ीर-ए-इत्तलात-ओ-ताअलुकात-ए-आमा श्रीमती डी के अरूना ने ये बात कही और बताया कि प्रजा पथम प्रोग्राम के दौरान बड़े पैमाने पर अवामी मसाइल की यकसूई केलिए बड़े पैमाने पर इक़दामात किए जा सकें। बिलख़सूस देही अवाम को दरपेश पीने के पानी का मसला ।

बर्क़ी कटौती केदेरीना हल तलब मसाइल की यकसूई केलिए तरजीही बुनियादों पर इक़दामात किए गए ।उन्हों ने बताया कि (14526) ग्राम पंचायतों में (649522) तरक़्क़ीयाती कामों का आग़ाज़ किया गया । वज़ीर-ए-इत्तलात-ओ-ताअलुकात-ए-आमा ने (25) पैसे शरह सूद पर फ़राहम करदा क़र्ज़ा जात का तज़किरा करते हुए कहा कि देही इलाक़ों में (504) करोड़ रुपय और शहरी इलाक़ों में (102) करोड़ रुपय तक़सीम किए गए और (37,56,377) किसानों में (1265) करोड़ रुपय सब्सीडी की तक़सीम-ए-अमल में लाई गई । किसानों को (25) पैसे शरह सूद पर क़र्ज़ फ़राहमी स्कीम के तहत (8,16,085) किसानों में (72-11) करोड़ रुपय तक़सीम किए गए ।

इसके अ इलावा (23997) पीने के पानी के मसाइल की निशानदेही करते हुए (8042) मसाइल की फ़ौरी तौर पर यकसूई देही इलाक़ों में बर्क़ी सरबराही का तज़किराकिया। वज़ीर-ए-इत्तलात-ओ-ताअलुकात-ए-आमा ने कहा कि (18888) मवाज़आत मैं बर्क़ी सरबराही का जायज़ा लिया गया और ये नतीजा अख़ज़ किया गया कि इन तमाम मवाज़आत में (7) घंटे बर्क़ी सरबराही की जा रही है । इस के इलावा (7331) वोल्टेज में कमी के मसाइल की निशानदेही की गई।

TOPPOPULARRECENT