Saturday , December 16 2017

प्रणब मुख‌र्जी से किरण कुमार की मुलाक़ात

सदर जमहूरीया प्रणब मुख‌र्जी से चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी और दूसरों ने आज यहां राष़्ट्रा पत्ती नीलायम पहुंच कर मुलाक़ात की।

सदर जमहूरीया प्रणब मुख‌र्जी से चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी और दूसरों ने आज यहां राष़्ट्रा पत्ती नीलायम पहुंच कर मुलाक़ात की।

सरकारी ज़राए ने कहा कि सदर जमहूरीया से चीफ़ मिनिस्टर की ये ख़ैर सगाली मुलाक़ात थी। प्रणब मुख‌र्जी अपना सालाना रिवायती सरमाई क़ियाम के लिए 19 दिसमबर को यहां पहुंचे थे।

पिछ्ले हफ़्ते उन्होंने टामिलनाडु और केराला का दौरा करते हुए कई प्रोग्रामों में हिस्सा लिया। इस मौके पर उन्होंने केराला के साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर के करूणा कर करण के मुजस्समा की निक़ाब कुशाई भी की।

सदर जमहूरीया का क़ियाम 19 ता 21 दिसमबर रहेगा। राष़्ट्रा पत्ती नीलायम भी सदर जमहूरीया के दो सरकारी तफ़रीही मुक़ामात में शामिल है।

दूसरा तफ़रीही मुक़ाम रेटरीट बिल्डिंग शिमला में वाक़्ये है। सदर जमहूरीया साल में एक मर्तबा राष़्ट्रा पत्ती नीलायम में चंद दिन क़ियाम करते हैं और इस मुक़ाम से ही वो अपनी तमाम सरकारी मसरुफ़ियात जारी रखा करते हैं।

सिकंदराबाद के बलार्मि में वाक़्ये 11 कमरों पर मुश्तमिल ये एक मंज़िला इमारत 90 एकड़ पर मुहीत अराज़ी के एक हिस्से पर साबिक़ रियासत हैदराबाद के आसिफ़ जाहि हुक्मराँ नवाब मीर उसमान अली ख़ान ने तामीर की थी जो इंज़िमाम के बाद सदारती सेक्रेटेरिएट के हवाले करदी गई।

इस दौरान इलाक़ाई ख़ुतूत पर मुनक़सिम आंध्र प्रदेश के सीमांध्र और तेलंगाना क़ाइदीन ने रियासत की तक़सीम की ताईद-ओ-मुख़ालिफ़त में नुमाइंदगी के लिए सदर जमहूरीया से मुलाक़ात की।

सीमांध्र से ताल्लुक़ रखने वाले तेलुगु देशम क़ाइदीन ने सदर जमहूरीया पर ज़ोर दिया कि वो सियासी फ़वाइद के लिए शुरू करदा रियासत की तक़सीम के अमल को रोक दें।

सदर मुकर्जी से मुलाक़ात के बाद तेलुगु देशम पार्टी के एक रुकने असेंबली डी नरेंद्र ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए ये इन्किशाफ़ किया।

टी आर एस लीडर जी विवेक जो कांग्रेस के रुकने पार्लियामेंट भी है अपने रफ़क़ा के साथ सदर जमहूरीया से मुलाक़ात की और अलाहिदा तेलंगाना के क़ियाम के अमल की आजलाना तकमील की ज़रूरत पर ज़ोर दिया। एन एस एस के मुताबिक़ चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने सदर प्रणब मुख‌र्जी को आंध्र प्रदेश की तक़सीम के बाद पैदा होने वाले मसाइल से वाक़िफ़ करवाया।

बातचीत के दौरान हैदराबाद का मौक़िफ़ पर भी ज़ेरे ग़ौर रहा। किरण कुमार रेड्डी ने सदर जमहूरीया से शिकायत की के मुख़्तलिफ़ मसाइल का तेलंगाना बिल के मुसव्वदा में तज़किरा नहीं किया गया।

उन्होंने रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ सीमांध्र के मुंतख़ब अवामी नुमाइंदों की तरफ से की जाने वाली नुमाइंदगी पर ही सदर जमहूरीया की तवज्जा मबज़ूल करवाई

TOPPOPULARRECENT