प्रदेश कांग्रेस में इख़तिलाफ़ात की तरदीद

प्रदेश कांग्रेस में इख़तिलाफ़ात की तरदीद

सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य ना रायना ने प्रदेश कांग्रेस में इख़तिलाफ़ात की तरदीद करते हुए कहा कि ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात के दौरान ज़िमनी इंतिख़ाबात की हिक्मत-ए-अमली तैय्यार की गई है और बहुत जल्द प्रदेश कांग्र

सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य ना रायना ने प्रदेश कांग्रेस में इख़तिलाफ़ात की तरदीद करते हुए कहा कि ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात के दौरान ज़िमनी इंतिख़ाबात की हिक्मत-ए-अमली तैय्यार की गई है और बहुत जल्द प्रदेश कांग्रेस कमेटी की आमिला तशकील दी जाएगी।

कल और आज मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत-ओ-इंचार्ज आंधरा प्रदेश कांग्रेस उमूर ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात के बाद आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी ने कहा कि उन के, चीफ़ मिनिस्टर या डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर के दरमयान कोई इख़तिलाफ़ नहीं है।

मीडीया में इख़तिलाफ़ात के ताल्लुक़ से जो भी ख़बरें शाय हुई हैं, इस से उन्हें सदमा पहुंचा है। मीडीया हमारे दरमयान इख़तिलाफ़ पैदा करने की कोशिश कर रहा है, जब कि हम तीनों मुत्तहिद हैं। उन्हों ने कहा कि ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात के दौरान 18 असेंबली हलक़ों और नैलूर लोक सभा हलक़ा के ज़िमनी इंतिख़ाबात की हिक्मत-ए-अमली तैय्यार की गई है, वो कल से ही इन हलक़ों का दौरा करेंगे और पार्टी उम्मीदवारों के इंतिख़ाब के बारे में मुक़ामी क़ाइदीन से बातचीत करेंगे।

उन्हों ने बताया कि इंतिख़ाबी मुहिम के आग़ाज़ केलिए बहुत जल्द उम्मीदवारों का ऐलान किया जाएगा। पार्टी के तमाम क़ाइदीन मुत्तहदा तौर पर पार्टी की इंतिख़ाबी मुहिम चलाएंगे। कांग्रेस की कामयाबी से मुताल्लिक़ सवाल का जवाब देते हुए मिस्टर बी सत्य ना रायना ने कहा कि ये ज़िमनी इंतिख़ाबात अवाम की मर्ज़ी से नहीं, बल्कि चंद मफ़ाद परस्तों की वजह से हो रहे हैं,

उम्मीद है कि कांग्रेस का मुज़ाहरा शानदार रहेगा। उन्हों ने कहा कि ज़िमनी इंतिख़ाबात के नताइज का हुकूमत पर कोई असर नहीं होगा और इंतिख़ाबात में कामयाबी के बाद कोई बद उनवान शफ़्फ़ाफ़ नहीं हो जाता।

कांग्रेस उसूलों पर यक़ीन रखने वाली जमात है, शख़्सियतों से पार्टी नहीं है, बल्कि पार्टी से शख्सियतें हैं। तेलंगाना पर पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि तेलंगाना एक संजीदा मसला है, जिसे कांग्रेस पार्टी मफ़ाद की नज़र से नहीं देखती। उन्हों ने कहा कि प्रदेश कांग्रेस कमेटी की अज़सर-ए-नौ तशकील होगी और बड़े पैमाने पर तबदीलीयां लाई जाएंगी।

Top Stories