Thursday , December 14 2017

प्रभाकरण के कमसिन बेटे के बेरहमाना क़त्ल का इन्किशाफ़

कोलंबो 20 फ़रवरी (पी टी आई) हुकूमत श्रीलंका ने बर्तानवी टेली वीज़न चैनल -4 के इस इल्ज़ाम को मुकम्मल तौर पर ग़लत , बे बुनियाद और शरअंगेज़ी क़रार दिया है कि तमिल तंज़ीम एल टी टी ई के मक़्तूल सरबराह ई प्रभाकरण के 12 साला लड़के को मई 2009 के दौर

कोलंबो 20 फ़रवरी (पी टी आई) हुकूमत श्रीलंका ने बर्तानवी टेली वीज़न चैनल -4 के इस इल्ज़ाम को मुकम्मल तौर पर ग़लत , बे बुनियाद और शरअंगेज़ी क़रार दिया है कि तमिल तंज़ीम एल टी टी ई के मक़्तूल सरबराह ई प्रभाकरण के 12 साला लड़के को मई 2009 के दौरान फ़ौजी तहवील में उस वक़्त गोली मारकर हलाक कर दिया गया था जब ये लड़का बाअज़ तसावीर में एक फ़ौजी कैंप में बिस्किट्स खाता देखा गया था ।

चैनल – 4 ने दावा किया है कि 12 साला बाला चंद्रन को श्रीलंका के फ़ौजी सिपाहियों ने इंतिहाई करीब से गोली मारकर हलाक कर दिया था । बाला चंद्रन की नाश की तसावीर गुज़िश्ता साल एक डाक्यूमेंट्री रिपोर्ट में दिखाई गई थीं।

इस कमसिन लड़का का जिस्म गोलियों से छलनी हो चुका था । नाश की यही तसावीर इस चैनल की नई दस्तावेज़ी फ़िल्म ख़ित्ता अदम जंग : श्रीलंका में क़त्लगाहें” आइन्दा माह जिनेवा में अक़वामे मुत्तहिदा की इंसानी हुक़ूक़ कौंसिल के इजलास के मौक़ा पर दिखाई जाएगी

।इस ज़िमन में मंज़रे आम पर लाई जाने वाली नई तसावीर दरअसल अक़वामे मुत्तहिदा की इंसानी हुक़ूक़ कौंसिल के इजलास से क़्ब्ल श्रीलंका को परेशानी से दोचार करने के मक़सद पर मबनी है।

TOPPOPULARRECENT