Thursday , December 14 2017

प्रिंस चार्ल्स क़ुरआन मजीद की तिलावत के लिए अरबी सीखने के ख़ाहां

दोहा, 15 मार्च: ( एजेंसीज़) प्रिंस चार्ल्स ने मशरिक़ वुसता के दूसरे मरहले के दौरे के दौरान क़तर पहूंचने के बाद ये इन्किशाफ़ ( ज़ाहिर) किया कि उन्होंने क़ुरआन मजीद की तिलावत करने के लिए बाक़ायदा अरबी ज़बान सीखी थी । उन्होंने तलबा के एक ग्रुप

दोहा, 15 मार्च: ( एजेंसीज़) प्रिंस चार्ल्स ने मशरिक़ वुसता के दूसरे मरहले के दौरे के दौरान क़तर पहूंचने के बाद ये इन्किशाफ़ ( ज़ाहिर) किया कि उन्होंने क़ुरआन मजीद की तिलावत करने के लिए बाक़ायदा अरबी ज़बान सीखी थी । उन्होंने तलबा के एक ग्रुप से ख़िताब करते हुए कहा कि इब्तिदा में अरबी सीखने के लिए उन्हें दिक़्क़त महसूस हुई लेकिन बादअज़ां अरबी ज़बान ने उनके क़ल्ब और ज़हन को मुअत्तर कर दिया ।

उन्हों ने मुसलसल 6 माह तक अरबी ज़बान सीखने के लिए टयूशन लिया है । मशरिक़ वुसता की तहज़ीब और इस्लामी तालीमात से दिलचस्पी रखने का इद्दिआ करते हुए चार्ल्स ने कहा कि अरबी ज़बान सीखना मेरे लिए इब्तिदा में मुश्किल था लेकिन उनके मददगार ने ये बताया कि वो अरबी सीखने के मुतमन्नी थे इसके लिए उन्होंने बाक़ायदा 6 माह तक ट्रेनिंग ली ।

इसके बाद ही प्रिंस चार्ल्स अरबी पढ़ने के काबिल होंगे । क़ुरआन को उसकी असल ज़बान में तिलावत करने का लुत्फ़ कुछ और ही है । मुख़्तलिफ़ मज़ाहिब के दरमियान मुज़ाकरात की हौसलाअफ़्ज़ाई का जज़बा रखने वाले प्रिंस चार्ल्स का कहना है कि वो जब भी मुस्लिम ममालिक का दौरा करते हैं तो मसाजिद और इस्लामी आर्ट से बने हुए मक़बरों का मुशाहिदा करने के दौरान वहां पर तहरीर अरबी आयात को अब आसानी से पढ़ सकेंगे ।

प्रिंस चार्ल्स दोहा में क़तर बर्तानिया अलमनी नेटवर्क के आग़ाज़ के मौके पर मुनाक़िदा तक़रीब में शिरकत कर रहे हैं । इस मौके पर एसोसीएसन के चेयरमैन डाक्टर मुहम्मद बिन सालेह अलसदा भी मौजूद थे जो क़तर के वज़ीर-ए-तवानाई हैं । उन्होंने प्रिंस चार्ल्स से कहा कि अगर वो अरबी में कोई बात करना चाहते हैं तो इस पर प्रिंस ने कहा कि मैंने अरबी ज़बान एक मर्तबा सीखने की कोशिश की थी लेकिन बाद में भूल गया ।

डाक्टर अलसदा ने उन से कहा कि अब भी देर नहीं हुई है आप इस ज़बान को सीख सकते हैं । इस मौके पर प्रिंस चार्ल्स के मददगारों में से एक ने तौसीक़ की कि प्रिंस ने हाल ही में अरबी सीखने के लिए टयूशन लिया है । उन्हें इस ख़ित्ता मशरिक़ वुसता से काफ़ी दिलचस्पी है ।

TOPPOPULARRECENT