Saturday , December 16 2017

प्रॉपर्टी टैक्स की वसूलीः बल्दिया पर अदालत और सियासी जमातों में ब्रहमी

बल्दिया की जानिब से प्रॉपर्टी टैक्स की वसूली में दिखाया जाने वाली मुस्तैदी और हैरत अंगेज़ कार्यवाईयों पर ना सिर्फ़ अवाम बल्कि अदालत और सियासी जमातों में भी ब्रहमी की लहर पाई जाती है लेकिन इस के बावजूद बल्दी ओहदेदार अपनी मनमानी जारी रखे हुए हैं।

हत्ता कि अदालतों की जानिब से सख़्त रिमार्क्स के बावजूद भी शहर में प्रॉपर्टी टैक्स के लिए असासों की ज़ब्ती वगैरह के वाक़ियात रुनुमा हो रहे हैं। मजलिसे बल्दिया अज़ीम तर हैदराबाद की ज़िम्मेदारी सिर्फ़ प्रॉपर्टी टैक्स वसूल करना नहीं है बल्कि शहरियों को साफ़ सुथरा माहौल फ़राहम करने के इलावा उन्हें बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी भी बल्दिया की ज़िम्मेदारी है लेकिन इन ज़िम्मेदारीयों से फ़रार बल्दी ओहदेदार प्रॉपर्टी टैक्स की वसूली के नाम पर अवाम को हिरासाँ कर रहे हैं।

हैदराबाद हाईकोर्ट ने जी एच एम सी कमिशनर सोमेश कुमार के रवैया को तर्ज़ शाही क़रार देते हुए उन की मुज़म्मत की लेकिन इस के बावजूद शहर में प्रॉपर्टी टैक्स की वसूली के मुआमला में कोई नरमी नहीं बरती जा रही है।

दोनों शहरों हैदराबाद और सिकंदराबाद के कई इलाक़ों में जारी तामीरी और तरक़्क़ियाती कामों के इलावा जारी कामों में किस हद तक तरक़्क़ी हुई है या इन कामों का मौक़िफ़ किया है ये बताने से बल्दी ओहदेदार क़ासिर हैं लेकिन हर दो दिन में बल्दी ओहदेदार ये ज़रूर बता रहे हैं कि प्रॉपर्टी टैक्स की वसूली की मुहिम किन इलाक़ों में चलाई गई और किस इलाक़े से बल्दिया को बतौर प्रॉपर्टी टैक्स कितनी रक़म हासिल हुई है।

TOPPOPULARRECENT