Monday , December 11 2017

प्रोफेसर एस ए शकूर स्पेशल ऑफीसर हज कमेटी मुक़र्रर

हुकूमत ने हज 2013 के मोअस्सर इंतेज़ामात को यक़ीनी बनाने के लिए सेक्रेट्री डायरेक्टर उर्दू अकेडमी प्रोफेसर एस ए शकूर को हज कमेटी का स्पेशल ऑफीसर मुक़र्रर किया है।

हुकूमत ने हज 2013 के मोअस्सर इंतेज़ामात को यक़ीनी बनाने के लिए सेक्रेट्री डायरेक्टर उर्दू अकेडमी प्रोफेसर एस ए शकूर को हज कमेटी का स्पेशल ऑफीसर मुक़र्रर किया है।

इस सिलसिले में सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद अहमद नदीम ने आज अहकामात जारी किए। 23 सितंबर से हज हाउज़ में आंध्र प्रदेश के आज़मीने हज के लिए हज कैंप का आग़ाज़ होगा और 25 सितंबर से सऊदी अरब के लिए परवाज़ें शुरू होंगी। 9 अक्तूबर को आख़िरी परवाज़ रहेगी। उस वक़्त तक हज कैंप के दौरान आज़मीने हज को तमाम तर सहूलतों की फ़राहमी के लिए इज़ाफ़ी ज़िम्मेदारी के तौर पर प्रोफेसर एस ए शकूर को स्पेशल ऑफीसर मुक़र्रर किया गया है।

वो एग्ज़ीक्यूटिव ऑफीसर हज कमेटी एम ए हमीद और हज कमेटी के दीगर ओहदेदारों की इआनत से हज कैंप के इंतेज़ामात की निगरानी करेंगे। अहकामात में कहा गया है कि स्पेशल ऑफीसर की हैसियत से वो हज कैंप के इंतेज़ामात की तफ़सीलात से वक़्तन फ़वक़्तन हुकूमत को वाक़िफ़ कराएंगे।

वाज़ेह रहे कि प्रोफेसर एस ए शकूर ने साबिक़ में एग्ज़ीक्यूटिव ऑफीसर हज कमेटी की हैसियत से ख़िदमात अंजाम दी और बिल्डिंग सलेक्शन कमेटी रुक्न की हैसियत से मक्का मुकर्रमा में हिंदुस्तानी आज़मीने हज की एक रिहायशी इंतेज़ामात को क़तईयत देने में अहम रोल अदा किया था। हुकूमत ने हाल ही में आज़मीने हज के इंतेज़ामात के टेन्डर्स की क़तईयत की ज़िम्मेदारी भी उन्हें सौंपी थी।

प्रोफेसर एस ए शकूर सेंटर फ़ॉर एजूकेशनल डेवलप्मेंट ऑफ़ माइनॉरिटीज़ के भी डायरेक्टर हैं। प्रोफेसर शकूर ने वज़ीरे अक़लीयती बहबूद जनाब अहमद उल्लाह से इज़हारे तशक्कुर करते हुए कहा कि उन से हुकूमत ने जो तवक़्क़ुआत वाबस्ता की हैं वो उन्हें पूरा करेंगे ।

क़ब्लअज़ीं उन्हों ने सेक्रेट्रीएट में सेक्रेट्री महकमा अक़लीयती बहबूद जनाब अहमद नदीम से मुलाक़ात की और उन से इज़हारे तशक्कुर करते हुए अपनी नई ज़िम्मादारियां सँभाल ली।

TOPPOPULARRECENT