फ़लस्तीनी अथार्टी के ख़ातमे का ख़ाब भी ना देखें – महमूद अब्बास

फ़लस्तीनी अथार्टी के ख़ातमे का ख़ाब भी ना देखें – महमूद अब्बास
Click for full image
Palestinian President Mahmoud Abbas gestures as he delivers a speech in the West Bank city of Bethlehem January 6, 2016. REUTERS/Ammar Awad

फ़लस्तीनी सदर महमूद अब्बास ने अपने ज़ेरे क़ियादत अथार्टी के ख़ातमे से मुताल्लिक़ अफ़्वाहों को मुस्तरद कर दिया है और कहा है कि वो इस से कभी दस्तबरदार नहीं होंगे। उनका कहना है कि मैं गुज़िश्ता चंद रोज़ के दौरान फ़लस्तीनी अथार्टी और इस की तख़रीब वो इंहेदाम से मुताल्लिक़ बहुत बातें सुनी हैं।

ये अथार्टी हमारी कामयाबी है और हम इस से कभी दस्तबरदार नहीं होंगे। उन्होंने बैतुल लहम में क्रिसमिस के मौक़ा पर एक न्यूज़ कान्फ़्रैंस में कहा कि फ़लस्तीनी अथार्टी के इन्हिदाम का ख़ाब भी ना देखें।

वाज़ेह रहे कि बाअज़ आर्थोडेक्स चर्च आज जुमेरात को क्रिसमिस मना रहे हैं। वो बाक़ी ईसाईयों के साथ 25 दिसंबर को हज़रते ईसा अलैहिस्सलाम का यौमे पैदाइश नहीं मनाते हैं।

सदर महमूद अब्बास ने फ़लस्तीनी अथार्टी के ख़ातमे के बाद की सूरते हाल के हवाले से एक सवाल के जवाब में कहा कि अथार्टी मौजूद है, इस के बाद फ़लस्तीनी रियासत वजूद में आएगी, किसी के पास कोई और मंज़रनामा नहीं है और ना हम किसी और का पेश कर्दा कोई मंज़रनामा क़ुबूल करेंगे।

Top Stories