Thursday , December 14 2017

फ़लस्तीनी नौजवानों और इसराईली फ़ौजीयों के दरमयान शदीद झड़पें

कम उमर फ़लस्तीनी के अग़वा और क़त्ल के बाद पैदा होने वाली ब्रहमी में इज़ाफ़ा के बाद इस्लाम पसंदों ने आज इसराईल पर राकेट हमला कर दिया है जिस से मिस्र की सालिसी से इसराईल और इस्लाम पसंदों के दरमियान अमन क़ायम करने की कोशिशों को नुक़्सान प

कम उमर फ़लस्तीनी के अग़वा और क़त्ल के बाद पैदा होने वाली ब्रहमी में इज़ाफ़ा के बाद इस्लाम पसंदों ने आज इसराईल पर राकेट हमला कर दिया है जिस से मिस्र की सालिसी से इसराईल और इस्लाम पसंदों के दरमियान अमन क़ायम करने की कोशिशों को नुक़्सान पहुंच सकता है।

ताहम इसराईली फ़ौजी ज़राए के मुताबिक़ ये राकेट जो ग़ज़ा पट्टी से दाग़ा गया था एक खुले मैदान में जा गिरा जिस से कोई जानी या माली नुक़्सान नहीं हुआ। हालिया दिनों में ग़ज़ा से जुनूबी इसराईल में मुतअद्दिद राकेट फ़ायर किए गए जिस के जवाब में इसराईल ने फ़िज़ाई बमबारी की।

हम्मास के ज़राए ने बताया कि इसराईल की तरफ़ से फ़िज़ाई हमले बंद होने की यक़ीन दहानी की शर्त पर वो राकेट हमले बंद करने के लिए तैयार है। इस से पहले फ़लस्तीन के साथ बढ़ती कशीदगी के बाद इसराईल ने ग़ज़ा की पट्टी के साथ अपनी सरहद पर इज़ाफ़ी फ़ौज तैनात कर दी थी।

TOPPOPULARRECENT