Wednesday , September 19 2018

फ़लस्तीनी सदर को हम्मास से मुआहिदा तोड़ना होगा – इसराईल

इसराईल के वज़ीरे आज़म बनयामीन नितिनयाहू ने कहा है कि अगर फ़लस्तीन के सदर महमूद अब्बास अमन चाहते हैं तो उन की तंज़ीम अल फ़तह को हम्मास से मुआहिदा तोड़ना होगा। इसराईल इस से पहले फ़तह और हम्मास के दरमयान मुआहिदा के जवाब में फ़लस्तीनीयों

इसराईल के वज़ीरे आज़म बनयामीन नितिनयाहू ने कहा है कि अगर फ़लस्तीन के सदर महमूद अब्बास अमन चाहते हैं तो उन की तंज़ीम अल फ़तह को हम्मास से मुआहिदा तोड़ना होगा। इसराईल इस से पहले फ़तह और हम्मास के दरमयान मुआहिदा के जवाब में फ़लस्तीनीयों से अमन मुज़ाकरात को मुल्तवी कर चुका है।

फ़तह और हम्मास के दरमयान चहारशंबा को जो मुआहिदा हुआ है इस के मुताबिक़ दोनों तंज़ीम कुछ हफ़्तों में एक मुशतर्का हुकूमत बनाने और छः माह बाद इलेक्शन कराने पर मुत्तफ़िक़ हुई हैं।

नितिन याहू ने कहा कि जब तक मैं इसराईल का वज़ीरे आज़म हूँ, मैं कभी ऐसी फ़लस्तीनी हुकूमत से बात-चीत नहीं करूंगा जिसे हम्मास के दहश्तगर्दों की हिमायत हो जो हमें बर्बाद करना चाहते हैं।

इलावा अज़ीं अमरीकी वज़ीरे ख़ारजा जॉन कैरी ने भी महमूद अब्बास से बात की और उन्हें अपनी नापसंदीदगी के बारे में बताया लेकिन साथ ही ये भी कहा कि अमरीका अमन मुज़ाकरात के लिए मसरूफ़े अमल रहेगा।

TOPPOPULARRECENT