Wednesday , July 18 2018

फ़लस्तीन – इसराईल कशीदगी की ताज़ा लहर, अक्तूबर में 76 हलाकतें

इसराईली सिक्यूरिटी फ़ोर्सेस ने फायरिंग कर के एक चाक़ू से मुसल्लह एक फ़लस्तीनी हमला आवर को हलाक कर दिया है। यूं अक्तूबर में फ़लस्तीनी, इसराईली कशीदगी की इस ताज़ा लहर के सबब हलाक होने वालों की कुल तादाद 76 हो गई है।

न्यूज़ एजेंसी रोइटर्स की येरूशलम से मौसूला रिपोर्टों के मुताबिक़ इसराईली पुलिस की तर्जुमान लूओबा सामरी ने बताया कि हफ़्ता इकत्तीस अक्तूबर को मक़बूज़ा मग़रिबी किनारे के शुमाली हिस्से में एक चैक पोइंट पर एक फ़लस्तीनी नौजवान हाथ में चाक़ू लिए एक इसराईली सिक्यूरिटी ऑफीसर की तरफ़ बढ़ रहा था।

रुकने की हिदायत ना सुनने के नतीजे में सिक्यूरिटी फ़ोर्सेस ने फायरिंग कर के उसे हलाक कर दिया। फ़लस्तीनी तिब्बी ज़राए के मुताबिक़ हमला आवर की उम्र अठारह बरस थी। फ़लस्तीनीयों और ईसराईलीयों के माबैन यक्म अक्तूबर से शुरू होने वाली कशीदगी की इस ताज़ा लहर में अब तक 65 फ़लस्तीनी हलाक हो चुके हैं।

उनमें से 38 हलाक शुदगान चाक़ूओं से मुसल्लह थे जबकि बक़ीया को इसराईल मुख़ालिफ़ पुर तशद्दुद मुज़ाहिरों में मारा गया। हलाक होने वाले अक्सरीयती तौर पर नौजवान थे। इस दौरान चाक़ूओं से हमलों और फायरिंग की वारदातों में ग्यारह असरईली भी हलाक हो चुके हैं।

TOPPOPULARRECENT