Friday , November 24 2017
Home / World / फ़लस्तीन: नितिन्याहू ने फ़्रांसीसी अल्टीमेटम मुस्तरद कर दिया

फ़लस्तीन: नितिन्याहू ने फ़्रांसीसी अल्टीमेटम मुस्तरद कर दिया

Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu attends the weekly cabinet meeting in Jerusalem January 31, 2016. REUTERS/Amir Cohen

इंतिहापसंद सीहूनी वज़ीरे आज़म ने इसराईली, फ़लस्तीनी तनाज़े के हल के लिए फ़्रांस के मुजव्वज़ा अमन इक़दाम को मुस्तरद कर दिया है और कहा है कि इस से फ़लस्तीनीयों की समझौते को मुस्तरद करने के लिए हौसला अफ्ज़ाई होगी। उन्होंने तनाज़े के हल के लिए ज़्यादा शाइस्ता तर्जे अमल अख़तियार करने का मुतालिबा किया है।

फ़्रांसीसी वज़ीरे ख़ारजा लोरान फाबियोस ने जुमे के रोज़ फ़लस्तीनी तनाज़े के हल के लिए एक बैनुल अक़वामी अमन कान्फ़्रैंस बुलाने की तजवीज़ पेश की थी और कहा था कि अगर फ़्रांसीसी मन्सूबा इसराईल और फ़लस्तीन के दरमयान तनाज़े के हल के लिए तात्तुल दूर करने में नाकाम रहता है तो पैरिस फ़लस्तीनी रियासत को तस्लीम कर लेगा।

फ़्रांस का ये इंदीया मशरिक़े वुस्ता के इस देरीना तनाज़े के हल के लिए कोई पेशरफ़्त ना होने पर मायूसी का भी मज़हर है और अगर मुस्तक़बिल में फ़्रांस ऐसा करता है और इस की तक़लीद में यूरोपीय यूनीयन के दूसरे रुक्न ममालिक भी फ़लस्तीन को एक आज़ाद रियासत के तौर पर तस्लीम कर सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT