Friday , January 19 2018

फ़लस्तीन में ख़तरनाक आग , 18 अफ़राद हलाक

फ़लस्तीन के जुनूबी शहर बोतवान में आज इबतिदाई साअतों में एक तिजारती इमारत में लगी ज़बरदस्त आग की ज़द में आकर 18 अफ़राद हलाक होगए जबकि कम अज़ कम (कम से कम)चार दीगर लापता हैं।पुलिस के तर्जुमान मार्टिन गानबा ने बताया कि ये वाक़िया रात

फ़लस्तीन के जुनूबी शहर बोतवान में आज इबतिदाई साअतों में एक तिजारती इमारत में लगी ज़बरदस्त आग की ज़द में आकर 18 अफ़राद हलाक होगए जबकि कम अज़ कम (कम से कम)चार दीगर लापता हैं।पुलिस के तर्जुमान मार्टिन गानबा ने बताया कि ये वाक़िया रात देर गए तक़रीबन तीन बजे पेश आया। उन्हों ने बताया कि आग लगने के कुछ ही देर बाद फ़ायर ब्रिगेड की 15 गाड़ियां जाय वक़ूअ(मकामे वकिया) पर पहुंच गईं जो सुबह तक़रीबन 6 बजे आग पर क़ाबू पा सकें।

गानबा ने बतायाकि आग लगने के सबब इमारत मुकम्मल तौर पर जल गई और इस के मलबा में बड़ी तादाद में लोग दब गए। उन्हों ने बताया कि राहत-ओ-बचाओ अमला (वरकर)ने सुबह नौ बजे तक 12 अफ़राद की लाशें बरामद करली थीं , इस के बाद एक घंटे के अंदर मज़ीद छः लाशें बरामद हुईं। लापता अफ़राद मलबा के अंदर दबे होने का शुबा है।

पुलिस तर्जुमान ने बतायाकि महलूकीन में से बेशतर इमारत में काम करनेवाली ख़ातून मुलाज़मीन थीं। तर्जुमान ने बताया कि ये इल्ज़ामात भी लगाए जा रहे हैं कि इमारत के दरवाज़े पर दो ताले लगा दिए गए थे जिस के सबब इमारत में फंसे अफ़राद बाहर नहीं निकल सके। पुलिस इन इल्ज़ामात और आग लगने के अस्बाब की तफ़तीश (छानबीन)कररही है।

TOPPOPULARRECENT