Tuesday , December 19 2017

फ़ारूक़ अब्दुल्लाह के ख़िलाफ़ एहितजाजी रैली

अपोज़ीशन पी डी पी ने जम्मू-ओ-कश्मीर में मर्कज़ी वज़ीर फ़ारूक़ अब्दुल्लाह के ख़िलाफ़ उनके बर्क़ी चोरी पर दिए गए एक रिमार्क पर ज़बर्दस्त एहतिजाज किया। पी डी पी के मुतअद्दिद वर्कर्स जिनकी क़ियादत साबिक़ इम्पलाइज़ यूनीयन लीडर से सियासत दां बने

अपोज़ीशन पी डी पी ने जम्मू-ओ-कश्मीर में मर्कज़ी वज़ीर फ़ारूक़ अब्दुल्लाह के ख़िलाफ़ उनके बर्क़ी चोरी पर दिए गए एक रिमार्क पर ज़बर्दस्त एहतिजाज किया। पी डी पी के मुतअद्दिद वर्कर्स जिनकी क़ियादत साबिक़ इम्पलाइज़ यूनीयन लीडर से सियासत दां बने ख़ूर्शीद आलम कररहे थे।

वर्कर्स ने पोलोवेव‌ में वाके पार्टी हेड क्वार्टर्स से रैली का आग़ाज़ किया। उस वक़्त सेक्यूरिटी के ख़ातिरख़वाह इंतिज़ामात किए गए थे। उन्होंने फ़ारूक़ अब्दुल्लाह का पुतला भी नज़र-ए-आतिश किया। रीगल चौक पहुंचने के बाद पुलिस ने उन्हें आगे जाने से रोक दिया। पुरअमन तौर पर मुंतशिर होने से क़बल ख़ूर्शीद आलम ने रैली से ख़िताब करते हुए कहा कि फ़ारूक़ अब्दुल्लाह को अपने इहानत अंगेज़ रिमार्क पर माज़रत ख़्वाही करनी चाहिए।

याद रहे कि मर्कज़ी वज़ीर फ़ारूक़ अब्दुल्लाह ने कल बर्क़ी चोरी से मुताल्लिक़ अपने रिमार्क के बारे में वज़ाहत करते हुए कहा था कि मीडिया ने उनके बयान को तोड़मरोड़ कर पेश किया। मुझे इस बात का अफ़सोस है, मैं ने सिर्फ़ रियासत में बर्क़ी चोरी का तज़किरा किया था।

TOPPOPULARRECENT