Thursday , December 14 2017

फ़िलपाइन में समुंद्री तूफ़ान से हलाकतों की तादाद एक हज़ार से ज़्यादा होगई

मनीला 21 दिसमबर (ए एफ़ पी) जुनूबी फ़िलपाइनस में तबाहकुन समुंद्री तूफ़ान वाशी से हलाक और लापता होने वालों की तादाद एक हज़ार से ज़्यादा होगई। सरकारी महिकमा ने आज कहा कि महलोकीन की इजतिमाई तदफ़ीन की तैय्यारीयां मुकम्मल होचुकी हैं। ह

मनीला 21 दिसमबर (ए एफ़ पी) जुनूबी फ़िलपाइनस में तबाहकुन समुंद्री तूफ़ान वाशी से हलाक और लापता होने वालों की तादाद एक हज़ार से ज़्यादा होगई। सरकारी महिकमा ने आज कहा कि महलोकीन की इजतिमाई तदफ़ीन की तैय्यारीयां मुकम्मल होचुकी हैं। हुकूमत के आफ़ात समावी नगर इनकार महिकमा के बमूजब अस्तिवाई समुंद्री तूफ़ान से 957 अफ़राद हलाक और 50 लापता होगए हैं।

इस तूफ़ान का निशाना फ़िलपाइन का जुनूबीजज़ीरा मनडानाॶ और इस के अतराफ़ के जज़ीरे हुए थे। एक दिन क़बल क़ौमी आफ़ातसमावी ख़तरा मैं तख़फ़ीफ़-ओ-इंतिज़ाम महिकमा ने 662 हलाकतों और 82 लापता अफ़राद का ऐलान किया था। फ़िलपाइन की रेडक्रास तंज़ीम के बमूजब महलोकीन की तादाद 713 और लापता अफ़राद की 563 है।

जुनूबी साहिली शहर कागा यान डी औरो और एलीगान बदतरीन मुतास्सिरा इलाक़े हैं, जहां अल ल-तरतीब 579 और 279 अफ़राद हलाक होगए । आफ़ात समावी इंसिदाद महिकमा ने ए एफ़ पी से कहा कि हलाकतों की तादाद में इज़ाफ़ा होता जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT