Wednesday , December 13 2017

फ़िल्मी अदाकारा जयाप्रदा की बी जे पी में अनक़रीब शमूलियत

नई दिल्ली वज़ीर आज़म नरेंद्र मोदी की सताइश , साबिक़ एम पी का बयान

नई दिल्ली

वज़ीर आज़म नरेंद्र मोदी की सताइश , साबिक़ एम पी का बयान

अदाकारा से सियासतदान बन जाने वाली जयाप्रदा ने जिन्हें समाजवादी पार्टी से ख़ारिज करदिया गया है। आज कहा है कि बी जे पी में शमूलियत के लिये पार्टी के सीनियर‌ क़ाइदीन के साथ उनकी बात चीत जारी है और वो इंतेख़ाबी मुक़ाबले की बजाय अवाम की ख़िदमत करना चाहती हैं।

उन्होंने बताया कि वो बी जे पी में बहैसियत पार्टी कारकुन शामिल होना चाहती हैं और किसी तनज़ीमी ओहदा य इंतेख़ाबी मुक़ाबले की ख़ाहिशमंद नहीं है। क़बल अज़ीं ये इत्तेला आई थी कि अगर वो बे जी पी में शामिल होती हैं तो उन्हें आम आदमी पार्टी सरबराह अरविंद कजरेवाल के ख़िलाफ़ इंतेख़ाबी मुक़ाबला करसकती हैं।

इस ख़ुसूस में दरयाफ़त करने पर जयाप्रदा ने बताया कि में ने कभी एसा नहीं कहा था। मैने सिर्फ़ बी जे पी में शमूलियत की ख़ाहिश ज़ाहिर की थी। लेकिन मीडिया ने उसे बढ़ा छुट्टी कर पेश करदिया और मैने कभी इंतेख़ाबी टिकट के बारे में ख़ाहिश नहीं की। उन्होंने ये दावे किया कि जब वो समाजवादी पार्टी में थीं उस वक़्त उन्हें मुलाय‌म सिंह यादव के साथ तल्ख़ तजुर्बा हुआ।

लेकिन अब मै, नरेंद्र मोदी की क़ियादत में काम करना चाहती हूँ और मै एक सेहत मंद सियासत की ख़ाहिशमंद हूँ और सियासत में मज़ीद कोई ओहदे की चाहत नहीं है। उन्होंने कहा कि मैने एन टी रामा राव‌ , चंद्रबाबू नायडू और मुलाय‌म सिंह यादव के साथ काम करचुकी हूँ लेकिन समाजवादी पार्टी के साथ रामपोर में रुकन पार्लियामेंट‌ की हैसियत से 10 साल के दौरान तल्ख़ तजुर्बा से गुज़रना पड़ा ।

उन्होंने बताया कि जब लड़कियों को अंग्रेज़ी और कंप्यूटर की तालीम देने की तजवीज़ पेश की गई तो मुलाय‌म सिंह यादव ने नामंज़ूर कर दिया और कहा था कि ये लड़कियों के लिये मुनासिब नहीं है। साबिक़ फ़िल्मी अदाकारा ने सवाल किया कि अब जब कि हमारी मुसाबक़त मग़रिबी ममालिक से है इस मसले पर ग़ौर-ओ-ख़ौस किये बगै़र क्योंकर रह सकते हैं लेकिन में अब वज़ीर आज़म नरेंद्र मोदी की क़ियादत से मुतास्सिर हूँ जो कि हिन्दुस्तान को तरक़्क़ी की सिम्त गामज़न करने के लिये दूसरों की हौसलाअफ़्ज़ाई कररहे हैं ।

उन्होंने इन्किशाफ़ किया कि बी जे पी में उनकी शमूलीयत के लिये उन के सियासी अतालीक़ अमर सिंह पार्टी क़ियादत से बात चीत कररहे हैं जैसे ही फैसला करलिया जाएगा मीडिया को इत्तेला दी जाएगी। जयाप्रदा का ताल्लुक़ आंध्रप्रदेश से है और 70 से ज़ाइद तेलुगू , हिन्दी और दीगर ज़बानों की फिल्मों में काम करचुकी हैं और 1990 में उन्होंने सियासी मैदान में दाख़िला लिया था।

TOPPOPULARRECENT