Tuesday , December 19 2017

फ़िल्म प्रोडयूसर और एहितजाजी देहाती गिरफ़्तार

15 लोगो बिशमोल बंगाली फ़िल्म का प्रोडयूसर और देही अवाम जिन का ताल्लुक़ नंदीग्राम देहात से है और जो 2007 के एहितजाजी मुज़ाहिरों के मुतास्सिरीन हैं, आज हिरासत में ले लिए गए जबकि वो कोलकता इंटरनैशनल फ़िल्म फ़ैस्टीवल के इनइक़ाद के मुक़ाम प

15 लोगो बिशमोल बंगाली फ़िल्म का प्रोडयूसर और देही अवाम जिन का ताल्लुक़ नंदीग्राम देहात से है और जो 2007 के एहितजाजी मुज़ाहिरों के मुतास्सिरीन हैं, आज हिरासत में ले लिए गए जबकि वो कोलकता इंटरनैशनल फ़िल्म फ़ैस्टीवल के इनइक़ाद के मुक़ाम पर एहितजाजी मुज़ाहरा कररहे थे क्योंकि फ़िल्म स्लैक्शन कमेटी ने अदाकारा बदीता बाग की बंगाली फ़िल्म चोखरपाली इस मुक़ाबल् में शामिल ना करने का फ़ैसला किया था।

ये फ़िल्म नंदीग्राम के देहातियों के एहतिजाज के बारे में है जो उनकी अराज़ी हुकूमत की तरफ‌ से हासिल करने के ख़िलाफ़ किया गया था। ये देहाती नेताजी इंडोर स्टेडीयम के रूबरू एहतिजाज कररहे थे, जहां ये बैन-उल-अक़वामी फ़िल्मी मेला मुनाक़िद किया जा रहा है। उन्हें यहीं से गिरफ़्तार करलिया गया। ताहाल पुलिस के बमूजब कुछ देर बाद उन्हें रिहा कर दिया गया। फ़िल्म साज़ सरफ़राज़ आलम ने कहा कि उन्हें इस कार्रवाई पर सदमा पहुंचा है।

TOPPOPULARRECENT