Friday , December 15 2017

फ़ीस बाज़ अदायगी की क़दीम स्कीम बरक़रार अजमेर शरीफ़ में रुबात की तामीर

हुकूमत तेलंगाना ने फ़ीस बाज़ अदायगी के बक़ायाजात के तौर पर 862 करोड़ की मंज़ूरी दी है। इस बात का फ़ैसला 7 घंटे तवील काबीना के मीटिंग में किया गया है।

हुकूमत तेलंगाना ने फ़ीस बाज़ अदायगी के बक़ायाजात के तौर पर 862 करोड़ की मंज़ूरी दी है। इस बात का फ़ैसला 7 घंटे तवील काबीना के मीटिंग में किया गया है।

मीटिंग के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने बताया कि FAST स्कीम से दसतबरदारी इख़तियार करली गई है जबकि क़दीम स्कीम को पुराने क़वाइद के साथ बरक़रार रखने का फ़ैसला किया गया है।

उन्होंने कॉलेजस और तलबा को परेशान ना होने का मश्वरह दिया। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने बताया कि FAST स्कीम पर काफ़ी ग़ौर-ओ-ख़ौज़ के बाद साबिक़ा तरीका-ए-कार को बहाल करने का फ़ैसला किया गया है। उन्होंने बताया कि चेस्ट हॉस्पिटल अंदरून माह विकाराबाद मुंतक़िल कर दिया जाएगा जबकि चेस्ट हॉस्पिटल की अराज़ी पर 150 करोड़ रुपये की तख़मीना लागत से तेलंगाना सेक्रेट्रियट तामीर किया जाएगा जहां पर एक ही छत तले सेक्रेट्रियट में नज़म-ओ-नसक़ के अलावा सदर दफ़ातिर भी क़ायम रहेंगे जिस का मक़सद अवाम को एक ही मुक़ाम पर हर किस्म की सहूलत फ़राहम करना है। मौजूदा सेक्रेट्रियट पर आइन्दा का बीनी मीटिंग में फ़ैसला किया जाएगा।

के चन्द्रशेखर राव‌ ने बताया कि मौजूदा सेक्रेट्रियट अवाम के लिए तकलीफ़देह और वास्तव की मुनासबत से ग़ैर मौज़ूं है। नए सेक्रेट्रियट की तामीर के लिए चेस्ट हॉस्पिटल की मुंतक़ली के फ़ौरी बाद भूमी पूजा के ज़रीये तामीराती काम का आग़ाज़ किया जाएगा जिस का डिज़ाइन तैयार करलिया गया है।

चन्द्रशेखर राव‌ ने बताया कि चेस्ट हॉस्पिटल निज़ाम दौरे हुकूमत में तामीर करदा है जोकि माज़ी में शहर में दिक ( टी बी ) की वबा फैलने की वजह से इसवक़्त शहर से दूर रखने के मक़सद से तामीर किया गया था ताहम ये हॉस्पिटल आबादी में आगया है जिस को पेशे नज़र रखते हुए मुंतक़िल करने का फ़ैसला किया गया है।

उन्होंने बताया कि विकाराबाद के मौजूदा हॉस्पिटल में 5 मरीज़ों के लिए 200 अमला ख़िदमात पर मामूर है अगर कोई डाक्टर विकाराबाद में ख़िदमात अंजाम देने से गुरेज़ करता है तो उन्हें हैदराबाद में ख़िदमात का मौक़ा फ़राहम किया जाएगा। इसी दौरान के चन्द्रशेखर राव‌ ने बताया कि अजमेर शरीफ़ में 5 करोड़ रुपये के सर्फ़ा से तेलंगाना के ज़ाइरीन को सहूलत फ़राहम करने रुबात क़ायम किया जाएगा।

इस का क़ब्लअज़ीं एलान किया गया था जिसे काबीना में मंज़ूरी दी गई है। इसी तरह उन्होंने बताया कि तिरविमला तिरूपति देवा स़्था नम को भी 5 करोड़ रुपये अतीया देने से मुताल्लिक़ का बीनी फ़ैसले से वाक़िफ़ किराया। वरंगल को ग्रेटर कारपोरेशन का दर्जा देने और पुलिस कमिशनरीएट क़ायम करने का भी फ़ैसला किया गया है जबकि ग़ैर मजाज़ क़बज़ा जात को बाक़ायदा बनाने की स्कीम के क़वाइद में तरमीम की गई और अक़सात की अदायगी में सहूलत फ़राहम करने का फ़ैसला किया गया है।

के चन्द्रशेखर राव‌ ने शहर के मसाइल और तरक़्क़ी पर 31जनवरी बरोज़ हफ़्ता एक आला सतही मीटिंग मुनाक़िद करने का एलान किया और बताया कि उसकी सदारत वो ख़ुद करेंगे। उन्होंने तवक़्क़ो ज़ाहिर की के इस आला सतही मीटिंग में कई अहम फ़ैसले किए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT