Wednesday , December 13 2017

फ़ीस रि एमब्रॆसमेन्ट पर तनाज़ा , तलबा और औलिया-ए-में बेचैनी

हैदराबाद। १२ अगस्त (सियासत न्यूज़) फ़ीस रि एमब्रॆसमेन्ट मसला पर जारी तनाज़ा के सबब अक़ल्लीयती तलबा और उन के सरपरस्तों में बेचैनी पाई जाती ही। रियास्ती हुकूमत की ज़िम्मेदारी है कि वो अक़ल्लीयती तलबा को ये तीक़न दे कि फ़ीस री एमबर

हैदराबाद। १२ अगस्त (सियासत न्यूज़) फ़ीस रि एमब्रॆसमेन्ट मसला पर जारी तनाज़ा के सबब अक़ल्लीयती तलबा और उन के सरपरस्तों में बेचैनी पाई जाती ही। रियास्ती हुकूमत की ज़िम्मेदारी है कि वो अक़ल्लीयती तलबा को ये तीक़न दे कि फ़ीस री एमबरसमनट स्कीम में उन के साथ कोई जांबदारी का सुलूक नहीं किया जाएगा।

चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी को इस मसला पर एक मकतूब रवाना करते हुए प्रदेश कांग्रेस कमेटी के क़ाइद फ़िरोज़ ख़ां ने अक़ल्लीयतों में फैली बेचैनी से वाक़िफ़ किराया और अपील की कि हुकूमत की जानिब से अक़ल्लीयतों केलिए इस स्कीम में कोई तबदीली ना की जाई।

उन्हों ने कहा कि हुकूमत की जानिब से तशकील दी गई माहिरीन की कमेटी ने का बीनी ज़ेली कमेटी को इंजीनीयरिंग कॉलिजस की फ़ीस के बारे में जो सिफ़ारिशात पेश की हैं, इस से कई गलत फहमियां पैदा हुई हैं। अक़ल्लीयती तलबा को अंदेशा है कि शायद हुकूमत उन की फ़ीस में भी कमी करदी।

हुकूमत को चाहीए कि वो इस तरह का कोई फ़ैसला ना करे जिस से अक़ल्लीयती तलबा के साथ नाइंसाफ़ी होती हो। उन्हों ने कहा कि अक़ल्लीयतों में तालीमी पसमांदगी दूर करने और आला तालीम के मवाक़े पैदा करने इस स्कीम का आग़ाज़किया गया है और इस के आग़ाज़ के बाद से कई ग़रीब अक़ल्लीयती तलबा इंजीनीयरिंग और दूसरे पेशा वाराना कोर्सेस में सरकारी फ़ीस पर तालीम हासिल कररहे हैं। इस मरहले पर अगर हुकूमत इस स्कीम में तबदीली करती है तो इस से अक़ल्लीयतें दुबारा तालीमी पसमांदगी का शिकार होजाएंगी और आला तालीम में उन के मवाक़े ख़तन होजाएंगी। फ़िरोज़ ख़ां ने चीफ़ मिनिस्टर से अपील की कि वो का बीनी ज़ेली कमेटी के साथ इजलास मुनाक़िद करते हुए इस मसला की फ़ौरी यकसूई करदें।

उन्हों ने कहा कि साबिक़ पुलिस कांस्टेबल अबदुलक़दीर की रिहाई के सिलसिले में बहुत जल्द चीफ़ मिनिस्टर से नुमाइंदगीकी जाएगी। पार्टी रुकन राज्य सभा चिरंजीवी की जानिब से नुमाइंदगी के मकतूब के साथ पार्टी क़ाइदीन गवर्नर से इस मसला पर मुलाक़ात कर चुके हैं।

फ़िरोज़ ख़ां ने बताया कि चिरंजीवी की नुमाइंदगी के साथ पार्टी क़ाइदीन बहुत जल्द चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात करेंगे और ईद-उल-फ़ित्र से क़बल अबदुलक़दीर की रिहाई की अपील की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT