Monday , December 11 2017

फ़ूड सबसिडी से दसतबरदारी की मुख़ालिफ़त

ऑल इंडिया डेमोक्रेटिक वूमंस असोसी एष्ण की जानिब से फ़ूड सिक्योरिटी बिल से सब्सीडी बर्ख़ास्त करदेने की तजवीज़ के ख़िलाफ़ आज सिविल स्पलाईज़ भवन पर धरना मुनज़्ज़म किया गया । धरना में ख़वातीन की कसीर तादाद शरीक रही । असोसी एष्ण ने

ऑल इंडिया डेमोक्रेटिक वूमंस असोसी एष्ण की जानिब से फ़ूड सिक्योरिटी बिल से सब्सीडी बर्ख़ास्त करदेने की तजवीज़ के ख़िलाफ़ आज सिविल स्पलाईज़ भवन पर धरना मुनज़्ज़म किया गया । धरना में ख़वातीन की कसीर तादाद शरीक रही । असोसी एष्ण ने क़ौमी सतह पर ऐलान किया था कि आज मुल्क भर में सिविल स्पलाईज़ भवनस और ग़िज़ाई अजनास का ज़ख़ीरा करने वाले गोदामों के रूबरू एहितजाजी मुज़ाहिरे मुनज़्ज़म किए जाएंगे ।

आज के धरना की क़ियादत असोसी एष्ण की रियासती सदर टी ज्योति , नायब सदर अरूना आशा लता और सिटी सैक्रेटरी मीणा ने की । इन ख़वातीन ने धरना मुनज़्ज़म करने के इलावा कमिशनर सिविल स्पलाईज़ को एक याददाश्त भी पेश की । कमिशनर सिविल स्पलाईज़ प्रीति सिंह ने इन ख़वातीन को तय्क्कुन दिया कि इन के जज़बात से हुकूमत को वाक़िफ़ करवाया जाएगा । ख़वातीन के वफ़द ने इन से शिकायत की कि राशन शॉप्स से अवाम को मुनासिब राशन भी फ़राहम नहीं किया जा रहा है ।

कमिशनर सिविल स्पलाईज़ ने कहा कि वो सिविल स्पलाईज़ फ़ूड कमेटियों में असोसी एष्ण से ताल्लुक़ रखने वाली ख़वातीन को भी शामिल करेंगी । उन्हों ने कहा कि वो राशन शॉप्स की जानिब से बदउनवानीयों की शिकायत मिलने पर उन के ख़िलाफ़ कार्रवाई करेंगी । क़बल अज़ीं एहितजाजी ख़वातीन से ख़िताब करते हुए असोसी एष्ण की क़ाइदीन ने कहा कि हालाँकि हुकूमत ने राशन कारडज़ पर एक रुपये केलो के हिसाब से 35 केलो चावल सरबराह करने का ऐलान किया था लेकिन सिर्फ 5 ता 6 केलो चावल ही स्पलाई किए जा रहे हैं माबक़ी दूकानदार ब्लैक मार्केटिंग कररहे हैं ।

उन्हों ने कहा कि फ़ूड सब्सीडी में इज़ाफ़ा करने की बजाय हुकूमत उस को ख़त्म करने का मंसूबा रखती है । इस की मुख़ालिफ़त की जानी चाहीए क्यों कि इस से गरीब ख़ानदानों को नुक़्सान होगा । जो ख़ानदान ख़त ग़ुर्बत से निचली ज़िंदगी गुज़ार रहे हैं उन की ज़िंदगियां गैर यक़ीनी कैफ़ियत का शिकार हूजाएंगी । अब हुकूमत इस सब्सीडी को बैंकों में जमा करवाना चाहती है जिस से गरीब सारफ़ीन पर बैंक अकाउंट्स खोलने का इज़ाफ़ी बोझ आइद होजाएगा।

TOPPOPULARRECENT