Wednesday , December 13 2017

फ़ूड सेक्यूरिटी कारडज़ के इदख़ाल की तारीख़ में तौसीअ का मुतालिबा

फ़ूड सेफ़्टी कार्ड और पैंशन कार्ड के दरख़ास्तों की आख़िरी तारीख़ में तौसीअ करने का मुंसिपल ऑफ़िस में मुनाक़िदा प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि वक़्त कम होने से दरख़ास्त गुज़ारों को मुश्किलात का सामना है उन्होंने जारीया मा

फ़ूड सेफ़्टी कार्ड और पैंशन कार्ड के दरख़ास्तों की आख़िरी तारीख़ में तौसीअ करने का मुंसिपल ऑफ़िस में मुनाक़िदा प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि वक़्त कम होने से दरख़ास्त गुज़ारों को मुश्किलात का सामना है उन्होंने जारीया माह के ख़त्म तक तारीख़ में तौसीअ का मुतालिबा किया।

उन्होंने शहर के मुख़्तलिफ़ वार्डज़ में क़ायम शूदा काउंटरज़ के मुआइना के दौरान अवाम की तवील क़तारों को देखा। उन्होंने बताया कि पैंशन के लिए माज़ूरी का सर्टीफ़िकेट ज़रूरी है जो कम वक़्त में हासिल करना बहुत मशकला है।

वक़्त की तंगी से असल मुस्तहक़्क़ीन के महरूम होने का क़वी अंदेशा है। उन्होंने कहा कि हुकूमत नेक नीयती के साथ जिस तरह इक़दामात कररही है इसी तरह दरख़ास्त गुज़ारों को वक़्त भी ज़रूरी है। उन्होंने बताया कि आर डी ओ से मुलाक़ात करते हुए मुतालिबा किया गया कि तारीख़ में तौसीअ के साथ साथ काउंटरज़ की तादाद में भी इज़ाफ़ा बहुत ही ज़रूरी है। प्रेस कांफ्रेंस में वाइस चैरमैन के रामलो,कोनसलरसज़ कृष्णा मोहन ,एम ए हादी, के रवी किशन रेड्डी, लक्ष्मण यादव और दुसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT