Saturday , January 20 2018

फ़ेडरर ने पैरिस मास्टर्स सिंगलज़ ख़िताब जीत लिया

पैरिस 15 नवंबर ( एजैंसीज़ ) सवीटज़रलीनड के साबिक़ आलमी नंबर एक टेनिस स्टार रोजर फ़ेडरर ने पैरिस मास्टर्स कप का सिंगलज़ ख़िताब जीत लिया है । उन्हों ने फाईनल में मुक़ामी पसंदीदा खिलाड़ी जो विल्फ्रेड सोंगा के ख़िलाफ़ दो सीटों के मुक़ाबला में 6 -

पैरिस 15 नवंबर ( एजैंसीज़ ) सवीटज़रलीनड के साबिक़ आलमी नंबर एक टेनिस स्टार रोजर फ़ेडरर ने पैरिस मास्टर्स कप का सिंगलज़ ख़िताब जीत लिया है । उन्हों ने फाईनल में मुक़ामी पसंदीदा खिलाड़ी जो विल्फ्रेड सोंगा के ख़िलाफ़ दो सीटों के मुक़ाबला में 6 – 1, 7 – 6 से कामयाबी हासिल करली । मैच के पहले सीट में फ़ेडरर ने शानदार मुज़ाहरा किया और मुक़ामी खिलाड़ी को सँभलने का मौक़ा फ़राहम नहीं किया ताहम दूसरे सीट में सोंगा ने बेहतरीन मुज़ाहमत करते हुए वापसी की थी लेकिन वो लम्हा आख़िर में दबाॶ को बर्दाश्त नहीं करसके और बिलआख़िर उन्हें शिकस्त का सामना करना पड़ा।

सोंगा ने मैच के दौरान कई गलतीयां कीं और वो फ़ेडरर को परेशान करने में नाकाम ही रहे । फ़ेडरर ने इस कामयाबी पर काफ़ी मुसर्रत का इज़हार किया हालाँकि वो कई ख़िताब जीत चुके हैं। उन्हों ने मैच के बाद कहा कि उन्हें ख़ुशी है कि इस हफ़्ते उन्हों ने बेहतरीन मुज़ाहरा किया है । मैच के इबतदा-ए-ही से उन्हों ने बेहतरीन मुज़ाहरा किया है और इस से क़बल के मीचस में भी इन का मुज़ाहरा अच्छा रहा है । फ़ेडरर ने कहा कि हालाँकि उन्हों ने इस टूर्नामैंट में किसी ख़ास मक़ससद के तहत हिस्सा नहीं लिया था लेकिन वो मुख़ालिफ़ीन को इस कामयाबी के ज़रीया एक पयाम देने में ज़रूर कामयाब हुए हैं ।

उन्हों ने इस टूर्नामैंट के दौरान टाप 10 में शामिल दो खिलाड़ियों के ख़िलाफ़ कामयाबी हासिल की है और यहां से वो लंदन टूर्नामैंट में हिस्सा लेने रवाना होरहे हैं। उन्हों ने कहा कि उन्हें सर्दी की शिकायत है । हलक़ में तकलीफ़ है । उन्हों ने कहा कि इस के बावजूद उन्हें ज़्यादा परेशानी लाहक़ नहीं है क्योंकि लंदन टूर्नामैंट में अहम खिलाड़ियों नवाक़ जोकोविच और मरडी फ़िश के ज़ख़मी रहने के अंदेशे हैं । राफ़ील नडाल ने अपने ज़ख़म की वजह से पैरिस ओपन टूर्नामैंट जीं हिस्सा नहीं लिया था ।

ताहम अब फ़ेडरर के साथ एंडी मरे और राफ़ील नडाल के लंदन टूर्नामैंट में हिस्सा लेने का यक़ीन है और वहां सब खिलाड़ियों के माबैन बेहतरीन मुक़ाबला होसकता है । जारीया साल 2011 में जुमला नौ मास्टर्स टूर्नामैंट हुए जिन में नवाक़ जोकोविच ने पाँच ख़िताब जीते हैं। एंडी मरे के हिस्से मीदो और नडाल-ओ-फ़ेडरर के हिस्से में एक एक ख़िताब आया है । उन खिलाड़ियों की मौजूदगी के साथ लंदन टूर्नामैंट में भी दिलचस्प मुक़ाबलों की उम्मीद की जा रही है ।

TOPPOPULARRECENT