फ़ेडरर । नडाल, सीज़न के आख़िरी टूर्नामैंट में फिर आमने सामने

फ़ेडरर । नडाल, सीज़न के आख़िरी टूर्नामैंट में फिर आमने सामने

लंदन 17 नवंबर (ए पी) टेनिस सीज़न के इख़ततामी टूर्नामैंट में फिर एक मर्तबा रोजर फ़ेडरर और राफ़ल नडाल एक दूसरे के मद्द-ए-मुक़ाबिल होंगे जैसा कि ए टी पी टूर फाइनल्स लंदन के डरा के ऐलान के बाद अपने दौर के 2 कट्टर हरीफ़ खिलाड़ियों की ग्रुप बी मे

लंदन 17 नवंबर (ए पी) टेनिस सीज़न के इख़ततामी टूर्नामैंट में फिर एक मर्तबा रोजर फ़ेडरर और राफ़ल नडाल एक दूसरे के मद्द-ए-मुक़ाबिल होंगे जैसा कि ए टी पी टूर फाइनल्स लंदन के डरा के ऐलान के बाद अपने दौर के 2 कट्टर हरीफ़ खिलाड़ियों की ग्रुप बी में शमूलीयत हुई है जबकि दोनों खिलाड़ी अपना इफ़्तिताही मुक़ाबला ग्रुप में शामिल दीगर 2 खिलाड़ियों जो । वीलफ़रीड सोंगा और अमरीकी टेनिस स्टार मार्डी फ़िश के ख़िलाफ़ खेलेंगे । फ़ेडरर ने गुज़श्ता बरस ख़िताबी मुक़ाबले में नडाल को शिकस्त दी थी लेकिन एक दूसरे के ख़िलाफ़ फ़ुतूहात की दौड़ में नडाल 17-8 की सबक़त रखते हैं।

दरीं असना फ़ेडरर ने 2 हफ़्तों में बिलतर्तीब सोइस एंडोर्स और पैरिस मास्टर्स के ख़ताबात हासिल किए हैं। दूसरी जानिब नडाल गुज़श्ता माह शंघाई मास्टर्स के फाईनल में शिकस्त के बाद कोई मुक़ाबला नहीं खेला है । फ़ेडरर इतवार को अपना पहला मुक़ाबला सोंगा के ख़िलाफ़ खेलेंगे जिन्हें उन्हों ने पैरिस मास्टर्स के फाईनल में बह आसानी शिकस्त देते हुए यहां अपने करियर में पहली मर्तबा ख़िताब जीता था जबकि नडाल अपने पहले मुक़ाबले फ़िश का सामना करेंगे । ग्रुप ए में आलमी नंबर एक जोकोविच का इफ़्तिताही मुक़ाबला डीवीड फेरर से होगा जबकि एंडी मरे फिर एक मर्तबा टॉमस बर्डिच के ख़िलाफ़ खेलेंगे ।

जिन के ख़िलाफ़ मरे को पैरिस मास्टर्स के क्वार्टरफाइनल में ना सिर्फ एक तवील और मसह बिकती मुक़ाबले में शिकस्त हुई थी बल्कि बर्डिच ने मरे की 17 मुक़ाबलों में फ़ुतूहात के सिलसिला को भी यहां तोड़ा था। जोकोविच जिन्हों ने रवां सीज़न के आग़ाज़ से लेकर विंबलडन ख़िताब के हुसूल तक कई टूर्नामैंटस में अपनी हुक्मरानी बरक़रार रखी थी लेकिन गुज़श्ता 2 माह के दौरान खेले गए अहम मुक़ाबलों में नंबर एक खिलाड़ी को कांधे की तकलीफ़ ने परेशान कररखा है जिस की वजह से वो पैरिस मास्टर्स के क्वार्टरफाइनल से क़बल भी टूर्नामैंट से दस्तबरदार हुए थी।

साबिक़ आलमी नंबर एक नडाल भी ज़ख़मों की वजह से कोर्ट के अंदर और बाहर होते रहे हैं और उम्मीद की जा रही है कि लंदन में मुनाक़िद शुदणी ए टी पी वर्ल्ड टूर में इस मर्तबा ख़िताब के लिए दिफ़ाई चैंपीयन फ़ेडरर के हमराह मरे को पसंदीदा मौक़िफ़ हासिल है ।

Top Stories